پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سپاهان به تساوی رسید و ذوب آهن شکست خورد

تیم فوتبال سپاهان در آغاز رقابت‌های هفته 25 لیگ برتر فوتبال ایران ،مقابل میزبان خود 2بر 2 متوقف شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در دقیقه 6 این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد تیم صبا با خطای سید جلال حسینی روی فشنگچی در صاحب ضربه پنالتی شد و داود حقی توانست این ضربه را گل کند.

در نیمه دوم در شرایطی که بازیکنان سپاهان برای جبران نتیجه پا به میدان گذاشته بودند این صبا بود که توانست در دقیقه 57 توسط حمید فرزانه به گل برسد.

در دقیقه 87 ابراهیم توره توانست یکی از گل‌های خورده سپاهان را جبران کند. در دقیقه 92 داور به دلیل خطای هند یکی از بازیکنان صبا اعلام پنالتی به نفع سپاهان کرد. این توپ را هادی عقیلی به گل تبدیل کرد تا شاگردان قلعه نویی با تساوی 2 بر 2 با یک امتیاز قم را ترک کنند.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن قهرمانی بود. وی از سپاهان به سید جلال حسینی و آرماندو کارت زرد نشان داد. داود حقی از صبا در دقیقه 93 اخراج شد.

شکست ذوب ‌آهن

همچنین در اصفهان تیم ذوب‌آهن که تیم دوم جدول است با حساب یک بر صفر از میهمان خود پاس همدان شکست خورد. تک‌ گل تیم پاس را اکبری (43) از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در این بازی احمدی و خلعتبری از تیم ذوب‌آهن کارت زرد دریافت کردند.

پیروزی‌های ملوان؛ استیل آذین و راه آهن

در شهر انزلی تیم ملوان با همین نتیجه موفق به شکست تیم سایپا کرج شد. تک‌ گل ملوان را بیسیچ (65) وارد دروازه سایپا کرد. حسینی از تیم میهمان (20) از وارد کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال استیل‌آذین نیز موفق شد در یک بازی خارج از خانه در شیراز با نتیجه دو بر یک مقاومت سپاسی شیراز را شکست دهد. گل‌های این بازی را محمد غلامی (61) و شریفی (90) برای استیل‌آذین به ثمر رساندند و تک‌گل تیم مقاومت را هم ایرانپوریان (20) وارد دروازه حریف کرد. در این مسابقه نظرمحمدی، علی کریمی و محمد غلامی از داور کارت زرد دریافت کردند.

همچنین حمید استیلی سرمربی استیل‌آذین در پایان بازی اعلام کرد که از سمتش در این تیم استعفا می‌دهد. [استیلی استعفا داد]

تیم فوتبال راه‌آهن شهر ری هم در ورزشگاه اکباتان تهران توانست با نتیجه سه بر دو میهمان خود مس کرمان را شکست دهد. برای راه‌آهن حیدری (4)، میلاد زنیدپور (47) گلزنی کردند و عزیززاده (70) و میرابی بازیکن تیم راه‌آهن با گل به خودی (52) گل‌های تیم مس را به ثمر رساندند.

تساوی در اهواز

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در اهواز نیز به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی محبی (15) برای تراکتورسازی و احمدی (30) برای فولاد گلزنی کردند و سرلک در دقیقه 19 برای فولاد یک پنالتی را از دست داد. همچنین موجیری و افشه از تیم میزبان، از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

توقف در بوشهر

شاهین پارس جنوبی هم در بوشهر بدون گل در برابر استقلال اهواز متوقف شد. در این مسابقه بهادر عبدی از شاهین و خلیفه اصل و رزاقی از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

با کسب این نتایج بدون درنظرگرفتن بازی تیم‌های پرسپولیس برابر پیکان و استقلال و ابومسلم که جمعه 9 بهمن برگزار می‌شود تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان با 49، ذوب‌آهن اصفهان با 45 رده اول و دوم جدول را همچنان به خود اختصاص داده و تیم‌های استیل اذین، استقلال تهران، پرسپولیس در جای سوم تا پنجم ایستاده‌اند

کد خبر 100486

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز