همشهری آنلاین: تیم استقلال تهران در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برترعصر جمعه 25 دی در دیداری سخت به مصاف میهمان خود تیم تراکتورسازی و خیل انبوه هوادارانش می‌رود

به گزارش واحد مرکزی خبر، استقلال هفته پرحاشیه‌ای را پشت سرگذاشت و پس از اتفاقات بازی با سایپا و شعار تماشاگران علیه مدیرعامل باشگاه بحث تغییر و تحول در کادرفنی به میان آمد اما نهایتا هیات مدیره استقلال تصمیم گرفت 2 بازی دیگر به مرفاوی فرصت دهد. اضافه شدن نامجو مطلق و محصص به کادر فنی استقلال از مواردی است که مسئولان این باشگاه امیدوارند این تیم را به نتیجه مطلوب برساند.

آبی‌پوشان این هفته میزبان قرمزپوشان تراکتورسازی هستند که در این فصل نتایج خوبی گرفته‌اند و تنها یک امتیاز از استقلال کمتر دارند. شاگردان فراز کمالوند در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس اگرچه شکست خوردند، اما بازی خوبی ارائه کردند و حالا باید دید مقابل دیگر تیم پرطرفدار تهران چه کار خواهند کرد.

تراکتورسازی با تکیه بر تماشاگرانش که هیچ گاه این تیم را چه در خانه و چه در بیرون از خانه تنها نگذاشته‌اند به دنبال کسب نتیجه مطلوب است. پیش‌بینی اینکه تماشاگران پرشمار تبریزی روز جمعه به ورزشگاه آزادی بیایند، ‌دور از ذهن نیست.

فردا دریک بازی مهم دیگر پاس همدان از سپاهان اصفهان پذیرایی میکند.

سپاهان با یک بازی کمتر همچنان صدر جدول را در اختیار دارد. با این حال شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته پس از 7 مسابقه در ورزشگاه فولادشهر مقابل فولاد متوقف شدند و برای اینکه فاصله خود را با سایر رقبا بیشتر کنند، چاره‌ای جز شکست پاس در همدان ندارند. پاس نیز با مدیرروستا و پس از برد شیرین خارج از خانه برابر استقلال اهواز به دنبال غلبه بر مردان قلعه‌نویی است.

مصاف مقاومت سپاسی شیراز و سایپا نیز دیداری نفس گیر و نزدیک خواهد بود.

مقاومت پس از اینکه در رده‌های بالایی جدول جای داشت، به یکباره روند نزولی به خود گرفت و هم اکنون با یک بازی کمتر در رتبه نهم قرار دارد. اگرچه فاصله امتیازات به گونه‌ای است که شاگردان مهابادی می‌توانند با برتری برابر سایپا به رده‌های بالاتر صعود کنند.

رویارویی حمید درخشان و حمید استیلی که روزگاری در پرسپولیس حضور داشتند، از نکات قابل توجه بازی

صبای قم - استقلال اهواز .

استقلال اهواز پس از اینکه با حضور باقری‌نیا دچار تحول شد، چند هفته‌ای است که در نتیجه‌گیری موفق عمل نمی‌کند. این تیم روز جمعه میهمان صبایی است که با رسول کربکندی به دنبال قرار گرفتن در جایگاه مناسب در جدول رده‌بندی است.

فولاد خوزستان - ملوان انزلی .

فرهاد پورغلامی در اولین آزمون خود به عنوان سرمربی، پیروزی را در ملوان تجربه کرد و حالا به مصاف تیمی می‌رود که در هفته‌های اخیر نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است. فولاد خوزستان همچنان در منطقه خطر قرار دارد و برای رهایی از این وضعیت، ‌باید در دیدارهای باقیمانده نتایج مطلوب‌تری کسب کند.

3 دیدار پایانی این هفته نیز شنبه برگزار می‌شود.

*برنامه هفته بیست و سوم-(تعظیم و گرامیداشت شهدای جنگ صفین و ورود کاروان اهل بیت امام حسین به شام و تکریم شهدای فدائیان اسلام).

جمعه 25 دی

پاس- سپاهان-قدس-همدان-ساعت 14:45

مقاومت شهید سپاسی-سایپا-حافظیه-شیراز-ساعت 14:45

پیکان استیل آذین - شهید رجایی-قزوین-ساعت 15:15

صبای قم - استقلال اهواز-یادگار امام-قم ساعت 15:15

فولاد خوزستان - ملوان - تختی-اهواز ساعت 15:15

استقلال تهران-تراکتورسازی-آزادی-تهران- ساعت 15:15

شنبه 26 دی:

شاهین بوشهر - پرسپولیس - شهید بهشتی-بوشهر ساعت 15:15

ذوب آهن- مس کرمان - فولاد شهر- اصفهان ساعت 15:15

راه آهنابومسلم - اکباتان-تهران- ساعت 15:15

جدول رده‌بندی :

1- سپاهان 44 امتیاز، ‌یک بازی کمتر

2- ذوب‌آهن 41 امتیاز

3- پرسپولیس 34 امتیاز

4- استقلال تهران 33 امتیاز

5- استیل‌آذین 33 امتیاز

6- پیکان 33 امتیاز

7- تراکتورسازی 32 امتیاز

8- ملوان 32 امتیاز

9- مقاومت سپاسی 30 امتیاز، یک بازی کمتر

10- صبای قم 28 امتیاز

11- سایپا 28 امتیاز

12- استقلال اهواز 27 امتیاز

13- پاس 24 امتیاز

14- شاهین بوشهر 23 امتیاز

15- مس کرمان 23 امتیاز

16- فولاد خوزستان 20 امتیاز

17- راه‌آهن 20 امتیاز

18- ابومسلم 15 امتیاز.

بازی استیل اذین و پیکان قزوین است .این 2 تیم هم در جدول هم امتیازهستند و 3 امتیاز این دیدار می‌تواند حکم صعود یکی از این 2 تیم به رده‌های بالاتر را امضا کند. جدال پرسپولیسی‌ها می‌تواند یکی از دیدنی‌ترین مسابقات هفته را رقم بزند

کد خبر 99481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز