همشهری آنلاین: استقلال تهران با شکست 3 بر 2 مقابل پیکان کرج نوار ناکامی‌هایش ادامه یافت

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی از هفته هفدهم لیگ برتر استقلال تهران میزبان پیکان کرج بود.

آبی‌پوشان پایتخت برای بالا رفتن از جدول رسیدن به رقبای اصلی از همان ابتدا هجومی بازی را آغاز کردند و شاگردان حمید درخشان برای مقابله با این ترفند دل به ضد حملات خوش کرده بودند.

نیمه اول این بازی بیشتر در زمین پیکان جریان داشت تا اینکه بعد از سانترهای مکرر بازیکنان آبی پوش سرانجام در دقیقه 15 بازی، امیر حسین صادقی دفاع پیش تاخته استقلالی‌ها روی سانتر مجدیدی و پاس با سر عنایتی توانست با ضربه سر نخستین گل این بازی را به ثمر برساند.

استقلال در ادامه نیز دست از حملات نکشید اما این مهم باعث شد که کمتر به فکر دفاع باشد و همین نقطه ضعف باعث شد تا در دقیقه 37 روی اشتباه صادقی در تشخیص زمان فرود توپ، و گذشتن آن از روی سرش، دقیقی با یک ضربه دقیق کل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه بازی تا استقلال بخواهد به خود آید مجددا روی تعلل مدافعان، توپی که از روی خط عرضی زمین به بیرون رفته بود را خدابنده‌لو از اوت بیرون کشید و آن را در شش قدم به گل دوم پیکان تبدیل کرد. این خطای آشکار داوری در عدم تشخیص سرنوشت توپ و بی‌توجهی به اوت بودن آن قبل از به ثمر رسیدن گل با واکنش تند اما کوتاه استقلالی‌ها مواجه شد و مربی این تیم ، صمد مرفاوی بعد از تماشای صحنه از روی اسکوربرد از عصبانیت و خشم در آستانه انفجار بود. تماشاگران استقلالی نیز به شدت نسبت به این تصمیم دارو معترض شدند اما در نهایت این گل مورد پذیرش قرار گرفت تا نیمه اول به نفع پیکانی‌ها به پایان برسد.

نیمه دوم نیز همچون نیمه اول با حملات استقلال و ضد حملات کم تعداد پیکان شروع شدو ادامه یافت اما استقلالی‌ها نمی‌توانستند توپ را از مرز دفاعی پیکان به سمت دروازه حرکت دهند و عملا نتوانستند خطری روی دروازه حریف ایجاد کنند.

وقتی عقربه‌های ساعت حاکی از گذر 65 دقیقه از بازی بود اینبار حسین کاظمی در غیاب ناتوانی فوروارد‌های استقلال به کمک این تیم آمد و باز هم با ضربه سری زیبا که از روی سانتر جان‌واریو بدست آمده بود گل تساوی بخش استقلال را به ثمر رساند.

استقلالی‌ها که نشان داده بودند در دفاع حرفی برای گفتن ندارند، سه دقیقه بعد در معدود ضد حملان پیکان در مقابل پاس گل زیبای هافبک پیکان و ضربه زیباتر هدایتی بار دیگر تسلیم شدند و بدین گونه سومین گل میهمان به ثمر رسید.

استقلال بعد از این گل به آب و آتش زد و پیکان ینز با خونسردی و دقت منتظر ضد حملات بود و چند بار نیز این فرصت را بدست آورد اما این هماوردجویی حاصلی نداشت تا اینکه در دقایق تلف شده بازی ضربه بازیکنان استقلال به دست دفاع پیکان برخورد کرد و وی روی توپ افتاد و مانع حرکت توپ شد اما بر خلاف نظر بازیکنان و هواداران استقلال، داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. اندکی بعد از این حادثه داور سوت پایان را نواخت و این نشانگر آن بود که استقلال مجددا بعد از چند هفته ناکام بازی رقم خورد.

این بازی باعث شد تا پیکان با 28 امتیاز بالاتر از استقلال در رده سوم قرار گیرد.

کد خبر 96224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز