همشهری آنلاین: عضو هیئت مدیره و سرپرست موقت باشگاه استقلال از صمد مرفاوی حمایت کرد و گفت:

این مربی کماکان با قدرت به فعالیت خود در جمع آبی پوشان ادامه خواهد داد.

محمدسعید نفریه در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون شایعه برکناری عبدالصمد مرفاوی به دلیل کسب نتایج ضعیف و باخت‌های پی در پی اخیر گفت: با اطمینان کامل به شما می‌گویم که مرفاوی همچنان سرمربی استقلال خواهد بود و تاپایان فصل با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی در ادامه به حمایت مسئولان باشگاه استقلال از صمد مرفاوی اشاره کرد و گفت: این چند باخت دلیلی بر اخراج مرفاوی نخواهد بود و با حمایت ما قطعا می‌تواند تیم استقلال را از این شرایط بحران کنونی خارج کند.

نفریه در خصوص شایعه انتخاب امیدوار رضایی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: این صحبت را من از شما می‌شنوم و اصلا چنین چیزی تا به حال مطرح نشده است. آقای آشتیانی پس از بازگشت از مناسک حج همچنان به عنوان مدیرعامل به کار خود در باشگاه استقلال ادامه خواهد داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ملاقات روز دوشنبه خود با آبی پوشان در ورزشگاه دستگردی را مفید خواند و گفت: به اعتقاد من جلسه بسیار خوبی بود. من از بازیکنان خواستم که در نیم فصل دوم با قدرت در میدان حضور یافته و به هیچ عنوان به داوری و سوت‌های که حتی به ضرر استقلال به صدا در می‌آید اعتراض نکنند.

وی همچنین در خصوص مسائل مالی بازیکنان استقلال که چند روزی است مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده است، گفت: در طی سه سال اخیر ما توانستیم به تعهدات مالی خود بهتر از گذشته عمل کنیم.

سرپرست موقت باشگاه استقلال از مرتفع شدن مشکلات مالی بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه طی روزهای آتی خبر داد و گفت: بازار موبایل به عنوان حامی مالی تیم فوتبال استقلال تعهداتی به باشگاه ما دارد که پس از بازگشت آقای آشتیانی از سفر حج به این تعهدات عمل خواهد شد و مسائل و مشکلات مالی باشگاه استقلال برطرف خواهد شد.

نفریه با تاکید بر اینکه تمایلی به پذیرش پست مدیرعاملی باشگاه استقلال ندارد، افزود: خالصانه دعا می‌کنم که هیچ وقت مدیر عامل نشوم. من اعتقاد دارم مدیر عاملی باشگاه استقلال شغل بسیار سختی است و مشکلات زیادی دارد که از اهم آن مشکلات می‌توان به بخش مالی اشاره کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از باشگاه‌های ما دولتی بوده و متاسفانه با مشکلات مالی بسیاری دست به گریبان هستند. امیدوارم که با خصوصی شدن باشگاه‌ها این مشکلات نیز زودتر برطرف شود و زمینه پیشرفت ورزش فراهم آید.

نفریه در خصوص مشکلات آکادمی باشگاه استقلال نیز گفت: این مشکل به دو سال گذشته بر می‌گردد. در آن زمان قراردادهایی که امضا می‌شد در هیئت فوتبال به ثبت نرسیده بود. همین مسئله باعث شد تا با شکایت چند نفر از دوستان آکادمی باشگاه استقلال معلق شود.

وی افزود: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دنبال تعلیق فعالیت‌های آکادمی باشگاه استقلال ما را مکلف کرده است که بدهی‌های معوقه را پرداخت کنیم. من برای حل این مشکل یک فقره چک در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم و منتظر بازگشت مدیر عامل باشگاه هستیم تا با حضور ایشان در تهران این مسئله نیز بصورت کامل برطرف شود.

نفریه در خصوص دیدار استقلال و سپاهان و عملکرد آبی پوشان در دور رفت مسابقات لیگ برتر گفت: دیدار با سپاهان از این جهت مهم است که ما می‌خواهیم موفقیت‌های خود را با پیروزی در این بازی آغاز کنیم و نتایج قابل قبولی در ادامه لیگ برتر کسب کنیم.

سرپرست موقت باشگاه استقلال نیز اعتقاد دارد مشکلات داوری تا حدودی بر روند امتیازگیری تیم فوتبال این باشگاه تاثیر داشته است. وی با اشاره به این موضوع افزود: مطمئنم که این اشتباهات عمدی نیست چرا که هر انسانی جایز الخطاست و ممکن است مرتکب اشتباه شود.

وی در ادامه گفت: باید بپذیریم که در بخش مدیریتی هم تا حدودی مقصر بوده‌ایم و به اعتقاد من کوتاهی کردیم اما ما در پی آن هستیم تا مشکلات را در نیم فصل دوم مرتفع کرده تا بازیکنان بتوانند با آرامش کامل به کار خود ادامه بدهند. اعتقاد دارم در خصوص این نتایج بد سهم سرمربی استقلال از همه ما کمتر است. اما اطمینان داشته باشید که ما از وی حمایت کرده چون ایمان داریم مرفاوی در دور برگشت موفق خواهد بود.

نفریه در مورد امیر قلعه نویی و حضور او در تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قلعه نویی از پیشکسوتان و بزرگان استقلال است. وی برای ما قبال احترام است و همیشه ما او را دوست خواهیم داشت او زحمات زیادی برای استقلال کشیده و هیچ کس حق توهین یا بی احترامی به وی را ندارد.

وی در پایان در خصوص هواداران استقلال نیز گفت: باید به هواداران حق بدهیم. آنها از دورترین نقاط کشور و در سرما و گرما همیشه در کنار تیم استقلال بوده اند پس حق دارند که از باخت های پی در پی استقلال ناراحت باشند. آنها باید صبور باشند و از حمایت تیم خود دست برندارند تا استقلال بتواند در دور برگشت بازیهای خود را با موفقیت به پایان برساند.

کد خبر 96498

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز