جمعه ۲۰ آذر ۱۳۸۸ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: صبای قم در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور توانست در یک بازی پر گل با نیتجه 4 بر 2 استیل آذین را شکست دهد

به گزارش همشهری آنلاین، صبا که 5 هفته ناکام را پشت سر گذاشته بود اینبار در یک بازی تحول یافته توانستند تیم پنجم جدول را مقتدرانه شکست دهند.

شاگران کربکندی درحالی به این مهم دست یافتند که ابتدای بازی را بد شروع کردند. این شروع بد باعث شد تا شاگران حمید استیلی در دقیقه 4 به نخستین گل خود برسند. این گل را چاوشی به ثمر رساند. کمتر از 20 دقیقه بعد از این گل در دقیقه 21 اینبار حسین کعبی بود که گل دوم  تیم‌اش را به ثمر رساند تا استیل‌آذین بعد از مدت‌ها نفس راحتی بشکد و در این تصور بماند که پس از مدت‌ها  تیم اش نیمه اول را پیروز از میدان خواهد تمام کرد.

اما این تصور محقق نشد و از دقیقه 25 حقی بازیکن شاخص این بازی توفان صبا را آغاز کرد. وی ابتدا در دقیقه 25 گل اول تیم اش را به ثمر رساند. نیمه اول در حال اتمام بود که حقی در دقیقه 40 و سپس 42 دو گل دیگر به ثمر رساند تا صبا پیروز نیمه اول باشد.

حقی جاه‌طلب که نمی‌خواست این روز بیادماندی برایش تمام شود در دقیقه 50 و این دفعه از روی نقطه پنالتی گل چهارم تیم‌اش را به ثمر رساند تا یک رکوردی در مسابقات لیگ برتر از خود به جای بگذارد.

این بازی در ادامه گلی در بر نداشت و دو تیم پایاپای ادامه دادند تا اینکه سوت داور شکست سنگین استیل آذین مقابل صبا را در این هفته  اعلام کند.

کد خبر 97084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز