شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست تیم فوتبال استیل‌آذین گفت: استیلی تنها تقاضای چند روز استراحت داشت و حتی استعفای شفاهی هم نداده بود که مخالفتی با آن صورت گیرد.

دکتر محمدزادمهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفا و بازگشت دوباره حمید استیلی به سمت سرمربیگری این تیم، اظهار کرد: استیلی استعفا نداده بود. چیزی به عنوان استعفا می‌تواند مصداق داشته باشد که مکتوب باشد. او حتی استعفای شفاهی هم نداده بود که بخواهد مورد موافقت یا مخالفت قرار گیرد. در مصاحبه‌ تلویزیونی که از او پخش شد استیلی تنها گفت که خسته‌ام و به دلیل تحت فشار بودن خود و خانواده‌ام نیاز به استراحت دارم. او یکی دو روزی استراحت کرد و در تمرینات یکشنبه (فردا) حاضر خواهد شد.

وی افزود: روز گذشته هم جلسه‌ای با حضور مسئولان باشگاه استیل آذین و استیلی تشکیل شد که بنده در آن حضور نداشتم، اما ظاهرا پس از صحبت‌های انجام شده بار دیگر بر حمایت قاطع مدیریت باشگاه از سرمربی تیم تاکید شده است.

زادمهر گفت: چهار هفته است که وارد تیم استیل‌آذین شدم و تلاش مدیران باشگاه، مربیان و بازیکنان را برای موفقیت تیم، قابل ستایش است. مسایلی هم که میان مدیران و سرمربی تیم در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شد، سوءتفاهماتی بیش نبوده و کاملا بر طرف شده است. چرا که در جلسه دیروز استیلی از مدیریت و هیات مدیره باشگاه به خاطر زحماتشان تشکر کرده است.

وی افزود: هدف مدیریت باشگاه کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در رقابت‌های امسال است؛ این تیم به بخش خصوصی تعلق دارد و بازیکنان و مربیان در سطح خوبی گرفته است. به هر حال در تیم‌هایی چون ذوب‌آهن، سپاهان و مقاومت سال‌هاست بازیکنانی کار می‌کنند و در کنار هم به هماهنگی خوبی رسیده‌اند. دلیلی ندارد استیل‌آذین در سال اول حضور در لیگ برتر قهرمان مسابقات شود و برای هماهنگ‌تر شدن نیازمند زمان است. باشگاه چنین دیدگاهی دارد که ما سهمیه آسیایی کسب کنیم و به نسبت آن تلاش می‌کند.

زادمهر درباره اینکه هدف از حضور در تیم استیل‌آذین، تصریح کرد: به عنوان سرپرست تیم، آمده‌ام که آرامش بیشتری را به تیم تزریق کنم.

کد خبر 100580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز