پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استیل آذین تهران با نتیجه مساوی 2 بر 2 مقابل میهمان خود پاس همدان متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 14 امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پاس همدان و استیل آذین تهران آغاز شد که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در این دیدار که با حضور 1500 تماشاگر در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، ابتدا هادی اصغری در دقیقه 4 تیم پاس همدان را پیش انداخت و سپس در دقیقه 37 مجید غلام‌نژاد از روی نقطه پنالتی دومین گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با برتری 2 بر صفر به سود پاس به پایان برسد.

در دقیقه 53 نیمه دوم علی کریمی از روی نقطه پنالتی اولین گل استیل آذین را به ثمر رساند تا میزبان برای ادامه بازی امیدوار شود.

این پایان کار نبود و در دقایق پایانی بازی و در دقیقه 88، لک چیرا مدافع استیل آذین گل تساوی را وارد دروازه پاس کرد تا استیل آذین از یک شکست خانگی نجات پیدا کند.

قضاوت این دیدار به عهده رحیم مهرپیشه بود. وی در این دیدار به هادی رمضانی، روزبه شاه‌علیدوست و اسلامی از پاس همدان و حسین کعبی و لک چیرا از استیل آذین کارت زرد نشان داد.

مهرپیشه همچنین در دقیقه 73 با کارت قرمز مستقیم صابر میرقربانی مهاجم پاس همدان را از زمین مسابقه اخراج کرد.

استیل آذین با این تساوی 28 امتیازی شد و تا رتبه سوم جدول رده‌بندی بالا آمد. پاس نیز 15 امتیازی شد و در رتبه شانزدهم باقی ماند.

کد خبر 96637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز