شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران و پاس همدان در هفته دوازهم مسابقات لیگ برتر به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش همشهری آنلاین، آبی‌پوشان تهرانی در شرایطی به مصاف پاس همدان رفتند که پس از تحمل شکست ناباوارنه مقابل هم‌نام اهوازی خود در هفته گذشته برای فرار از بحران احتمالی به دنبال پیروزی بودند.

در مقابل پاس همدان نیز که سرمربی جدید خود را روی نیمکت داشت برای اینکه نشان دهد این شوک کارساز بوده ساز خود را برای یک پیروزی خوب در استادیوم اختصاصی‌اش، کوک کرده بود.

این مهم باعث شد که دو تیم لحظه‌ای کوتاه نیایند و هر دو آهنگ تسخیر دروازه تیم حریف را ساز کنند. در نیمه اول استقلال بهتر از پاس نشان داد و حملات متعددی بر روی دروازه حریف همدانی خود داشت اما در مجموع این همدانی‌ها بودند که در پایان نیمه سهم بیشتری از حفظ توپ را به خود اختصاص دادند.

نیمه دوم با برتری نسبی پاس شروع شد اما استقلال نه تنها پا پس نکشید بلکه تعویض‌هایش هم حکایت از عزم این تیم برای پیروزی داشت اما در روزی که جانواریو کم فروغ بود و خسرو حیدری بازیکن همیشگی نبود، استقلال ازحملات مکررش نتوانست طرفی ببندد و پاس نیز به رغم حملات مکرر خود در به ثمر رساندن گل ناکام بود.

در هر صورت استقلال با این تساوی همچنان در صدر باقی ماند با این تفاوت که این‌بار حریف پر قدرتی به نام سپاهان در تعقیب او قرار دارد.

کد خبر 92976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز