دوشنبه ۴ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در نخستین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر توانست با خوش‌شانسی از سد تراکتور سازی تبریز بگذرد

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران در شرایطی میزبان تراکتور سازی تبریز بود که تیم تبریزی به هیچ وجه حس و رفتار یک میهمان را در ورزشگاه آزادی نداشت.

هواداران تیم تبریزی چنان شوری از خود نشان می‌دادند که گاه تصور می‌شد آنها میزبان هستند. این رفتار را در نحوه بازی تیم تبریزی نیز به خوبی می‌شد مشاهده کرد.

بازیکنان تراکتور سازی از همان دقایق نخستین بازی هجوم به دروازه سرخپوشان پایتخت را هدف خود قرار دادند که حاصل آن در پایان نیمه اول خلق 6 موقعیت خطرناک بود در حالی که میزبان تنها یک خطر جدی بر روی دروازه آنها خلق کرده بود.

نیمه دوم نیز به همین منوال آغاز شد و عملا میدان‌دار این بازی تبریزی‌ها بودند اما چیزی که آنها فاقد‌اش بودند، تجربه و خونسردی سرخپوشان پایتخت بود.

پرسپولیس از میانه‌های نیمه دوم هوشیاری بیشتری به خرج داد که حساب‌شده تر بازی را ادامه می‌داد. به هر روی در شرایطی که خوش‌خیال‌ترین تماشاگران این بازی به امید کسب تساوی برای پرسپولیس بودند، چرخش زیبای زارع در نزدیکی 18 قدم تراکتور سازی و شوت آن به صورت کمی از بین پای رودباریان، دروازه‌بان تراکتور سازی وارد دروازه این تیم شد.

تراکتور ساز‌ها که حتی یک باز شاهد برخورد شوت هم‌تیمی‌هایشان به تیر دروازه پرسپولیس بودند، گویی تسلیم یک تقدیر شدند، چرا که تحرک پرسپولیس در پی این گل بیشتر شد تا اینکه هوار محمد زیرک در یک ضد حمله تواست توپی آرام را از روی دست رودباریان وارد دروازه کند.

اما بازیکنان تراکتورسازی ظاهرا به این تقدیر گله داشتند و از این روی بر تلاش خود افزودند تا اینکه در دقیقه چهارم وقت اضافه نیمه پایانی بازی، خیرخواه، بازیکن پیشین پرسپولیس که لباس تراکتورسازی را این فصل بر تن دارد، پس از یک چرخش زیبا توانست تک گل تراکتورسازی را به ثمر برساند.

کد خبر 93768

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز