ناصر قراگزلو: برخلاف برخی صحبت‌های اخیر در مورد باشگاه پرسپولیس به نظر نمی‌رسد اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل این باشگاه پیش از نیم‌فصل انتخاب شوند.

اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس به احتمال فراوان در نیم فصل انتخاب شده و پس از آن مدیرعامل نیز توسط هیات‌مدیره انتخاب و معرفی خواهد شد.  رئیس مجمع، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سه پستی هستند که حضور کاشانی در یکی از آنها محتمل است اما بحث اصلی در سازمان تربیت‌بدنی آن است که در کدام‌یک از این سمت‌ها کاشانی می‌تواند با وجود دوشغله بودن به کار خود ادامه دهد.این موضوعی است که سازمان بازرسی کل کشور در مورد آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

موضوع حائز اهمیت دیگر به این نکته بازمی‌گردد که تا اواسط سال 1390 کاشانی در شورای شهر خواهد ماند و حتی تلویحا نیز به این موضوع اشاره کرده است که به هیچ وجه
شورای شهر را  رها نخواهد کرد.

چالش کاشانی با انصاری‌فرد در مورد بازیکنان برزیلی

وقتی موضوع قرارداد بازیکنان برزیلی در روزنامه‌ها مطرح شد شائبه‌های زیادی در مورد رقم اصلی قرارداد وسلی و تیاگو به وجود آمد. عباس انصاری‌فرد، مدیرعامل سابق پرسپولیس مدعی است که رقم قرارداد دو بازیکن برزیلی مجموعا یک میلیون و صدهزار دلار است اما کاشانی در این خصوص نظر دیگری دارد.  سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس رقم قرارداد بازیکنان برزیلی را یک میلیون و ششصد هزار دلار عنوان کرده. بیان این موضوع از سوی کاشانی با اشاره به رقم اجاره آپارتمان و سایر مسائل باعث شده که رقم اعلامی از سوی او منطقی‌تر از اظهارات انصاری‌فرد به نظر برسد.

کاشانی با بیان این موضوع که برای مالیات و صدور ITC این بازیکنان رقم نسبتا زیادی هزینه شده، با استناد به متن قرارداد بازیکنان برزیلی کماکان رقم قرارداد وسلی و تیاگو را  در مجموع یک میلیون و ششصد هزار دلار عنوان کرد و از موضع خود عقب‌نشینی نکرد. بیان تمام این مسائل در پاسخ حرف‌های انصاری‌فرد موجب نشد مدیرعامل قبلی از حرف‌های خود عقب‌نشینی کند و حتی در حرکتی رو به جلو گفت که بهترین مدیرعامل پرسپولیس
در 30 سال اخیر بوده است.

فولاد منتظر تصمیم آرفی

حضور مهاجم تیم پرسپولیس در فولاد قطعی شد. سعید حلافی که چندی پیش نارضایتی خود را از عدم حضور در ترکیب اصلی و حتی فهرست 18 نفره اعلام کرده بود سرانجام با پیگیری مسئولان فولاد و موافقت حبیب کاشانی حضورش در فولاد قطعی شد.جدا از این انتقال، باشگاه پرسپولیس تصمیم نهایی در مورد آرفی و احتمال پیوستن‌اش به فولاد را  منوط به موافقت این بازیکن دانسته است اما با ادامه نیمکت‌نشینی این مهاجم و با توجه به صحبت‌های مدیر برنامه‌های وی رفتن آرفی به فولاد هم در نیم فصل قابل پیش‌بینی است.

کرانچار: برای مهار کریمی برنامه ویژه‌ای داریم

زلاتکو کرانچار درباره شرایط پرسپولیس و برنامه‌های این تیم برای دیدار مقابل استیل‌آذین عنوان کرد: «تیم در شرایط روحی فوق‌العاده‌ای قرار دارد و از این شرایط لذت می‌برم. تنها روحیه برد بر تیم حاکم است و به ندرت پیش می‌آید که چنین شرایطی بر یک تیم حاکم باشد.»  وی ادامه داد: «از کسانی‌ که اسباب این آرامش را در تیم فراهم کرده و پرسپولیس را به آرامش رسانده‌اند تشکر می‌کنم. با پیروزی مقابل استیل‌آذین می‌توانیم به صدر جدول نزدیک‌تر شویم و مطمئنا برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.»  سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: «برای مهار کریمی در دیدار مقابل استیل‌آذین برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. همچنین برای تک‌تک بازیکنان استیل‌آذین نیز برنامه داریم.

مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم حریف از سد ما عبور کند. البته می‌دانم کار سختی در پیش داریم. سه بازی گذشته آنها را آنالیز می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌هایشان را کنترل کنیم. اگر موفق به مهار کریمی شویم، 50 درصد،  استیل‌آذین را کنترل کرده‌ایم.» کرانچار ادامه داد:‌ «البته تمرکز ما نباید تنها به مهار کریمی باشد بلکه باید تمام بازیکنان استیل‌آذین را مد نظر داشته باشیم و از بازیسازی آنها جلوگیری کنیم.»

باقری: با هماهنگی کرانچار، مقابل تراکتورسازی بازی نکردم

کریم باقری در مورد دیدار با تراکتورسازی و شایعاتی مبنی بر دلایل بازی‌نکردنش در این دیدار اظهار داشت: «قبل از بازی، 4 ساعت در بیمارستان بودم. متأسفانه حرف‌هایی زده شد مبنی بر اینکه من نمی‌خواستم در این دیدار برای پرسپولیس به میدان بروم در حالی که به هیچ‌وجه این موضوع صحت نداشت و با هماهنگی با کرانچار به میدان نرفتم.»  باقری تاکید کرد: «اگر در این بازی به میدان می‌رفتم امکان داشت جای بازیکنی را پر کنم که روز گذشته بازی خوبی انجام داد. عده‌ای عادت به انجام این کار دارند اما بهتر است با این حرف‌و‌حدیث‌ها بی‌جهت من را زیر سئوال نبرند.»

رضایت ملامحمد از خوشحالی هواداران

هوار ملامحمد در مورد پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «بازی در لیگ‌برتر ایران بسیار پر فشار و سخت است و در دیدار روز دوشنبه این موضوع برایم اثبات شد.» وی ادامه داد: «خوشحالم با گلی که به ثمر رساندم برای پرسپولیس موثر بودم. از هواداران نیز برای حمایت‌شان از خودم تشکر می‌کنم و باز هم خوشحالم که آنها را شادمان به خانه‌هایشان فرستادیم.» ملامحمد با اشاره به تغییر پست  خود در بازی با تراکتورسازی تاکید کرد: «برای من فرقی نمی‌کند که در چه منطقه‌ای بازی کنم و تنها نظر کرانچار برایم مهم است. تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا روزبه‌روز بهتر شوم.»

رودباریان: پرسپولیس اسیر انگیزه تراکتورسازی شد

حسن رودباریان در مورد شکست 2 بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود و به نظر من حق ما در این دیدار شکست نبود. بازیکنان ما باید بدانند که از فرصت‌ها خوب استفاده کنند و اگر گل نزنیم مسلماً گل خواهیم خورد.» 

وی ادامه داد: «گل اولی که دریافت کردم، توپ به پای 2 بازیکن برخورد کرد و مسیر خود را تغییر داد و من هم قبول دارم که در این صحنه اشتباه کردم.»  رودباریان تاکید کرد: «تمامی بازیکنان در این بازی مقصر بودند و همین موضوع باعث شد 3 امتیاز بازی را به حریف واگذار کنیم.»  دروازه‌بان سابق پرسپولیس یادآور شد: «پرسپولیس تیم خوبی نشان داد، اما در این بازی اسیر قدرت و انگیزه تراکتورسازی شد. امیدوارم در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. هواداران نباید از این شکست ناراحت شوند و مطمئن باشند که روزهای خوب تراکتورسازی هم خواهد رسید.»

کد خبر 93872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز