جلال چراغپور: از این تعجب می‌کنم که رسانه‌ها بیش از حد به پرسپولیس و استقلال می‌پردازند.

 البته این موضوع را به خوبی درک می‌کنم که مردم ما بیش از هر تیم دیگری دوست دارند در جریان حواشی و اخبار پرسپولیس و استقلال قرار بگیرند. اما من گلایه دارم؛ به نوع نگاه رسانه‌ها نسبت به پرسپولیس و استقلال انتقاد دارم. به نظرم رسانه‌ها باید از فشار خود کم کنند.

یکی از دلایل بحران پرسپولیس و استقلال این است که رسانه‌ها با توجه بیش از حد به آنها شرایط پرفشاری را برای این دو تیم به وجود آورده‌اند. این در حالی است که تیم‌های شهرستانی شاید به دفعات دچار بحران شوند، اما چون فشاری روی آنها وجود ندارد به راحتی از بحران خارج می‌شوند.

در روزهای اخیر همه از باخت استقلال مقابل استقلال‌اهواز صحبت می‌کنند. خیلی‌ها حالا سوژه تازه‌تری دارند. چون پرسپولیس در بازی‌ خانگی مقابل ملوان متوقف شده است. اما اتفاقات دیگری هم رخ داده است. سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ مقابل مقاومت شیراز باخت سنگینی را تجربه کرد. ذوب‌آهن هم در هفته دوازدهم در خانه باخت. با این حساب رسانه‌ها باید شرایط کلی لیگ را مورد ارزیابی و بررسی فنی قرار دهند. اما در مورد پرسپولیس باید بگویم آنها با تیمی بازی داشتند که صاحب فوتبال است.

صاحب سبک است. در مورد ملوان نباید ساده‌اندیشی کرد. بازی مقابل آنها بسیار دشوار است با همه این حرف‌ها معتقدم کرانچار در پرسپولیس هیچ تحولی ایجاد نکرده است. در چهره، شکل و نحوه بازی پرسپولیس هیچ تغییر مثبتی ایجاد نشده. همچنین در شکل توپ‌های بلند، کوتاه و پاس‌های عرضی تغییری دیده نمی‌شود. کرانچار همچنان به دنبال ترکیب خود می‌گردد.

قصد دارد تیمش را به مرز تنظیم و تعادل برساند. من فکر می‌کنم تیم‌ها در هفته دوازدهم و سیزدهم رفته‌رفته تنظیم می‌شوند و ترکیب خودشان را پیدا می‌کنند. از این هفته به بعد بازی‌های لیگ برتر به اوج هیجان می‌رسد. مطمئن باشید هر هفته اتفاق جالبی می‌افتد. چون تیم‌ها به تعادل می‌رسند و بعد بازی‌های لیگ ما دیگر قابل پیش‌بینی نیست.

کد خبر 93034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز