همشهری آنلاین: سرخ‌پوشان تهران با پیروزی بر مس کرمان نیم فصل دوم را آغاز کردند

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران در نخسین بازی از نیم فصل دوم در بازی که دو نیمه متفاوت داشت توانستند با دو گل از سد مس کرمان بگذرند.

نیمه اول این مسابقه که در مقابل 20 هزار تماشاگر برگزار شد چنگی به دل نمی‌زد و به غیر از ضربه سر زیبای بادامکی که با بدشانسی به تیر دروازه خورد، هیجانی نداشت. در این نیمه اگر چه بیشتر پرسپولیس مالک توپ بود اما خطری دروازه‌ها را تهدید نمی‌کرد.

نیمه دوم نیز برای این دو تیم به همان منوال آغاز شد. اما در دقیقه 48 بازی، سپهر حیدری، مدافع پیش تاخته پرسپولیس توانست گل نخست این بازی را به ثمر رسانده و خود را سه گله کند. گل حیدری دقیقا مانند گلی بود که هفته پیش به سپاهان زد با این تفاوت که این گل در سمت راست دروازه اتفاق افتاد.

حسین بادامکی که در این روز یکی از بهترین باز‌ی‌های خود در فصل جاری را به تماشا گذاشته بود، در کنترل و هدایت بازی برای پرسپولیس نقش درخور توجهی داشت و او بود که در دقیقه 70 با یک پاس عالی، خلیلی را در موقعیت خوبی قرار داد تا این فوروارد ناکام و بدشانس پرسپولیس در لیگ اخیر بتواند نخستین گل خود و دومین گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند.

پرسپولیس بعد از این گل به نظر می‌رسید که شارژ شده است و بارها دروازه مسی‌ها را تهدید کرد به گونه‌ای که تماشاگران توانستند حدود 20 دقیقه بازی‌ای زیبا را شاهد باشند اما در نهایت این بازی با همان دو گل به پایان رسید، تا پرسپولیس به رده چهارم جدول صعود کند.

در این میان آنچه نگران کننده به نظر می‌رسید، بازی کم رمق مس بود، تیمی که یکی از نماینده‌های ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگا‌ه‌های آسیاست.

کد خبر 96661

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز