همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ وجه نگفتم که کرانچار تنها دو بازی فرصت دارد وی افزود که ملامحمد باید عذرخواهی کند

به گزارش ایسنا حبیب کاشانی درباره بازی تیم‌های پرسپولیس و پاس اظهار کرد: از نتیجه راضی هستم اما از بازی نه. تیم ما مشکلاتی دارد که باید برطرف شود. ما هم به دنبال آن هستیم که به سهم خودمان تلاش کنیم که شرایطی به وجود آید تا مشکلات تیم به حداقل رسیده و بتوانیم فوتبال بهتری را نسبت به این مسابقه برابر هواداران‌مان به نمایش بگذاریم.

کاشانی درباره اولتیماتومی که قبلا به کرانچار داده بود، گفت: به هیچ وجه نگفتم که کرانچار تنها دو هفته در پرسپولیس فرصت دارد. فوتبال یک کار حرفه‌ای است و کرانچار هم یک مربی حرفه‌ای، خودش می‌داند که هر اتفاقی می‌تواند در این رشته ورزشی بیافتد. ما تذکر داده‌ بودیم که باید بازی تیم بهتر شود. حالا باید تلاش کنیم مشکلات کمتر شده و در نهایت بتوانیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

وی درباره وضعیت هوار ملا محمد نیز گفت: او بازیکن پرسپولیس است، طی تماسی که مدیر برنامه‌هایش با ما داشت، نقطه نظرات باشگاه را به او اعلام کردیم و گفتیم باید به ایران برگردد، عذرخواهی کند و پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی تکلیفش مشخص شود، در غیر این صورت می‌توانیم به کمیته بازیکنان فیفا شکایت کرده و حق و حقوق باشگاه را بگیریم. هوار در باشگاه حاضر شد و گفت یا باید مبلغ کسر از قرارداد را ببخشید یا قراردادم فسخ شود اما مدیر برنامه‌هایش خبر از عدم تمایل این بازیکن به فسخ قرارداد خبر داد.

وی درباره وضعیت تکلیف مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: من سرپرست باشگاه هستم و تا زمانی که در این باشگاه باشم کارم را انجام می‌دهم.

کد خبر 97593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز