دوشنبه ۷ دی ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با تمجید از زحمات کرانچار در مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: علی دایی نیاز به معرفی ندارد زیرا شخصیت شناخته شده‌ای برای فوتبال ایران و جهان است

به گزارش مهر، حبیب کاشانی در مراسم معارفه علی دایی که ظهر امروز(دوشنبه 7 دی) و پیش از تمرین این تیم در زمین شرکت واحد برگزار شد، گفت: دایی نیاز به معرفی ندارد، او شخصیت شناخته شده‌ای برای فوتبال ایران است که افتخارات بزرگی را کسب کرده است. یکی از اولین لژیونرهای ایران بوده و در تیم‌های بزرگ اروپایی بازی کرده است. سرمربی، کاپیتان و بازیکن تیم ملی بوده است و با این تیم آقای گل جهان شده است.

وی با بیان اینکه دایی به عنوان بازیکن و مربی سابقه قهرمانی در لیگ و جام حذفی و در فوتبال ایران هم دارد، اضافه کرد: دایی از معدود بازیکنان دنیاست که چنین افتخاراتی دارد او سر ما منت گذاشت و در حالی که تصمیم گرفته بود چند ماه دیگر به فوتبال ایران برگردد خواهش من را قبول کرد و مسئولیت سرمربیگری پرسپولیس را پذیرفت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در سه ماهی که در خدمت کرانچار بودم جز جوانمردی چیزی از ایشان ندیدم. عملکردش راضی کننده بود زیرا امروز پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارد اما در جمع بندی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم پرسپولیس نیاز به خون تازه‌ای دارد و با مشورتی که انجام شد و موافقت دایی وی را به عنوان مربی معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه در فوتبال حرفه‌ای هر آمدنی رفتنی دارد، خاطرنشان کرد: من غیرحرفه‌ای هستم که از برکناری‌ها ناراحت می‌شوم. این برکناری‌ها همیشه وجود دارد اما معمولا شخصیت من طوری است که کمتر از افراد جدا می‌شوم. البته این بار اجبار باعث شد از کرانچار جدا شده و در خدمت دایی باشیم.

کاشانی تیم پرسپولیس را به دوی 400 متر امدادی تعبیر کرد و اظهار داشت: در این دو 4 دونده می‌دوند و چوب را برای موفقیت به دست نفر آخر می‌دهند امروز 21 هفته کرانچار برای موفقیت تیم تلاش کرد و امیدوارم با تلاش دایی این تیم به موفقیت نهایی دست یابد.

وی افزود: دایی شناخت کافی از شما دارد. وی در تیم‌های مختلفی کار کرده و قدرت هدایت پرسپولیس را دارد امیدوارم با تلاش‌های شما بتواند به موفقیت تیم کمک کند.

کاشانی اضافه کرد: متاسفانه جدایی‌ها همیشه با ناراحتی همراه هستند اما من تلاش کرده ام فرهنگ جدیدی را در فوتبال هم ایجاد کنم که این جدایی کرانچار از پرسپولیس با تلخی همراه نباشد. شما مدتها شاگرد ایشان بودید و این کار بزرگی است که امروز با روی باز و گشاده ایشان را بدرقه می‌کنید.

وی با بیان این خبر که قرار است در نشست خبری بعد از ظهر امروز با اهدای هدایایی از زحمات کرانچار در هفته‌های اخیر تشکر شود، گفت: ما تلاش می‌کنیم تلخی این جدایی‌ها به حداقل برسد و از زحمات شبانه روزی ایشان تشکر می‌کنم.

دایی: نمی خواستم فعلا به فوتبال برگردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دوست داشتم به پرسپولیس خدمت کنم گفت: با توجه به شرایطی که داشتم نمی‌خواستم به این زودی‌ها به فوتبال برگردم.

علی دایی پیش از حضور در تمرین ظهر امروز تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نحوه عقد قراردادش با این تیم در جمع خبرنگاران گفت: مذاکره خاصی نداشتیم. من دوست داشتم به پرسپولیس خدمت کنم و بتوانم به جوانهایی که عاشق تیم هستند کمک کنم. من به عشق هواداران آمده ام اما دوست نداشتم پس از اتفاقات ماه‌های گذشته به این زودی به فوتبال برگردم اما امیدوارم در پرسپولیس منشا خیر باشم.

وی در خصوص کادر فنی این تیم اظهار داشت: همه بزرگتر من هستند و جزو افتخارات فوتبال ایران. اما من هنوز تصمیم نگرفته‌ام که چه نفراتی را به کادر فنی تیم خود اضافه کنم.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص اضافه کرد: اما هرکسی در کادر فنی من نباشد روی چشم من قرار دارد و تنها به این دلیل از آنها استفاده نمی‌کنم که می‌خواهم با کسی کار کنم که با آن فرد راحت‌تر باشم. البته این موضوع هیچ چیزی از ارزش‌های فنی کادر فعلی کم نمی‌کند.

دایی در خصوص دو بازیکن برزیلی کنار گذاشته شده از تیم پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر به موجودیت فعلی تیم نگاه می‌کنم ولی تمام کسانی که دوست دارند به ما کمک کنند را به خدمت می‌گیریم. البته وضعیت این دو بازیکن به تصمیم مدیریت باشگاه بستگی دارد.

وی در خصوص مبلغ قرارداد و مدت قراردادش اظهار داشت: مدت قراردادم یک سال و نیم و سفید است. همه چیز را به کاشانی واگذار کرده ام و ایشان در خصوص مبلغ آن هر تصمیمی که بگیرد مطیع آن خواهم بود.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قول قهرمانی نمی‌دهم تاکید کرد: تمام سعی و تلاشم را انجام می‌دهم که پرسپولیس را به جایگاه اصلی باز گردانم.

دایی خاطرنشان کرد: همانطور که زلاتکو گفت قهرمانی پرسپولیس در این فصل دور از دسترس نیست به همین خاطر در زمین تلاشمان را انجام می‌دهیم و اگر خدا بخواهد خیلی از اتفاقات رخ خواهد داد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: با تلاش همه پرسپولیسی را خواهم ساخت که هواداران آن را دوست دارند.

کد خبر 98203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز