جمعه ۱۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نخستین بازی پرسپولیس با سرمربیگری من برایم حساسیت چندانی ندارد

به گزارش ایسنا، علی دایی جمعه 18 دی پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار کرد: درست است که این مسابقه نخستین بازی پرسپولیس با سرمربیگری علی دایی است اما، از این نظر برایم حساسیت زیادی ندارد. این مسابقه برای ما باید مانند سایر بازی‌ها باشد و تلاش کنیم تا ضمن استفاده از آماده‌ترین و بهترین نفرات پرسپولیس از مصاف دشوار برابر ذوب آهن سربلند بیرون بیاییم.

دایی درباره‌ی حضور هوارملامحمد در تمرینات تیم گفت: این بازیکن عراقی به خاطر تصمیم باشگاه به تمرینات آمده و اکنون به صورت اختصاصی تمرین می‌کند تا به آمادگی مطلوب برسد و ببینیم چه زمان می‌توانیم از وی استفاده کنیم.

دایی درباره‌ حضور هواداران پرسپولیس در مسابقات این تیم گفت: هوادارانی که به استادیوم می‌آیند، به عشق پرسپولیس حضور یافته و تیم‌شان را تشویق می‌کنند و ربطی به حضور یا عدم حضور من در این تیم ندارد. امیدوارم با پیروزی برابر ذوب آهن بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. در حال حاضر بازیکنان ما انگیزه‌ی بسیار زیادی برای شکست ذوب آهن دارند که امیدوارم به این مهم برسیم.

سرمربی پرسپولیس در ارزیابی‌اش از تیم ذوب‌آهن گفت: ذوب آهن تیم خوب و منسجمی است که به دلیل بازی کردن نفراتش در سالیان طولانی کنار هم تاکتیک‌پذیری بالایی داشته و به صورت تیمی فوق‌العاده عمل می‌کند اما، پرسپولیس هم ضمن احترام به این تیم و مربیانش چاره‌ای جز برد ندارد.

دایی درباره‌ میزان آمادگی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس که بامداد امروز به تهران بازگشتند، گفت: آنها مشکلی در تمرینات نداشتند و شرایط‌شان بد نبود اما، باید صحبت‌هایی را با این دو بازیکن داشته باشم و ببینم در چه سطحی هستند تا بتوانیم به درستی برای انتخاب ترکیب نهایی تصمیم‌گیری کنیم.

کد خبر 98996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز