همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اعتقاد دارد حرف‌های محمد دادکان درست است گفت:

فعلا نمی‌توانم در مورد صحبت‌های ایشان اظهار نظری داشته باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی که پس از تمرین صبح روز سه‌شنبه پرسپولیس با خبرنگاران گفتگو می‌کرد ضمن بیان این مطلب افزود: گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد اما اعتقاد دارم حرف هایی که آقای دادکان در مورد تیم ملی زدند درست بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوی امارات نیز گفت: اردوی خوبی را پشت سرگذاشتیم و توانستیم یک هفته در آرامش تمرین کنیم. امروز هم تمرین سنگینی داشتیم و امیدوارم بتوانیم تا روز دیدار برابر ذوب آهن به شرایط ایده ال برسیم.

دایی در مورد این دیدار افزود: اعتقاد دارم بازی با ذوب آهن 6 امتیاز برای پرسپولیس دارد چرا که فاصله امتیاز تیم‌ها در جدول رده بندی نزدیک است و نتیجه یک بازی می‌تواند تاثیرگذار باشد. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هیچگاه سابقه نداشته است که فاصله پرسپولیس با صدر جدول با یک بازی کمتر 10 امتیاز باشد خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در دیدارهای باقی مانده این فاصله را جبران کنیم.

دایی در مورد کنارگذاشتن عابدزاده گفت: باید بپذیریم که در فوتبال حرفه ای تصمیم با سرمربی است که با کدام نفرات کار کند. زمانی که من سرمربی تیم ملی بودم ناگهان برکنار شدم اما عابدزاده پس از حضور در تمرین و در نشستی دوستانه از ما جدا شد و باید بپذیرد که در فوتبال حرفه‌ای از این اتفاقات روی می‌دهد.

علی‌دایی در ادامه با بیان اینکه عابدزاده را دوست دارد افزود: هر چند احمدرضا از دوستان نزدیک و قدیمی من است اما من آبرویم و پرسپولیس را از عابدزاده بیشتر دوست دارم و به همین خاطر مجبور شدم با کادر جدید کار کنم. ضمن اینکه دروازه بانها ما ضعف‌های زیادی داشتند که گل‌های خورده شده در دیدارهای گذشته نشان می‌دهد که ما در این پست با ضعف‌های زیادی ربرو بوده‌ایم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه نمی‌خواهد در مورد تیم ملی اظهار نظری داشته باشد گفت: فعلا تمام تمرکزم روی پرسپولیس است من نمی‌خواهم در مورد تیم ملی حرف بزنم. هر وقت زمانش فرا رسید خودم صحبت خواهم کرد.

کد خبر 98827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز