همشهری آنلاین: عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پیروزی از حضور هم‌زمان دو تیم پرسپولیس و پیروزی در فصل آینده فوتبال خبر داد

حسن بیادی یکشنبه شب (13 دی) در یک برنامه زنده رادیویی از حضور هم‌زمان دو تیم پرسپولیس و پیروزی در فصل آینده فوتبال خبر داد و گفت: "پرسپولیس قصد خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری را دارد تا در رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده شرکت کند."

به گزارش خبرگزاری فارس، بیادی در مورد وضعیت طرفداران باشگاه پرسپولیس گفت: "حضور هم‌زمان این دو تیم مشکلی ایجاد نمی کند زیرا تماشاگران ما بسیار فهیم هستند. همانطوری که حضور دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال اهواز در لیگ برتر جای تیم دیگری را تنگ نکرده است حضور دو تیم پرسپولیس و پیروزی نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد."

عضو اسبق هیات مدیره باشگاه پیروزی تاکید کرد: "تماشاگران فوتبال ما پتانسیل بالایی دارند و بسیار با شعور هستند. قرار نیست هر وقت که ما سمت داشتیم از تماشاگران حمایت کنیم و هر وقت سمتی نداشتیم آنها را فراموش کنیم."

گفتنی است در محافل خبری اعلام شده تیمی که در حال حاضر زیر نظر سازمان تربیت بدنی با سرپرستی حبیب کاشانی و مربیگری علی دایی در لیگ برتر حضور دارد "پیروزی" است و تیم پرسپولیس تحت مالکیت فردی به نام اسماعیل وفایی است. بیادی نیز که زمانی عضو هیات مدیره "پیروزی" بوده به همین واسطه از حضور هم‌زمان پیروزی و پرسپولیس در لیگ آینده خبر داده است.

کد خبر 98718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز