چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

به گزارش ایسنا، ‌دیدار دو تیم ابومسلم خراسان و صبای قم در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ابومسلم تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس این تیم با توبیخ کتبی و درج در پرونده، به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم فولاد خوزستان و مقاومت شهید سپاسی

با توجه به بروز تخلفات از سوی تماشاگران تیم مقاومت شهید سپاسی به داور مسابقه، این تیم به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین به دلیل تخلف تماشاگران تیم فولاد خوزستان و توهین به کمیته داوران، این باشگاه به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای پیروزی تهران و صبای قم

با توجه به تخلف تماشاگران تیم پیروزی تهران و توهین به تیم مقابل، باشگاه پیروزی با توبیخ کتبی و درج در پرونده، به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

به دلیل تخلف تماشاگران تیم صبای قم مبنی بر فحاشی به داوران، این باشگاه نیز با توبیخ کتبی و درج درپرونده، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین کمیته انضباطی به سرپرست و کادر فنی تیم صبای قم که در طول بازی چند بار به داور مسابقه اعتراض داشتند رعایت مقررات را متذکر شد.

جریمه نقدی برای مس کرمان و استقلال اهواز

دیدار دو تیم صنعت مس کرمان و استقلال اهواز در حالی برگزار شد که تیم‌های مس کرمان و استقلال اهواز هر دو با 3 دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند. بر همین اساس هر کدام از باشگاه‌ها به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین دیدار دو تیم استقلال اهواز و پیروزی تهران در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس این باشگاه با توبیخ کتبی و درج در پرونده، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 98883

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز