همشهری آنلاین: دایی پس از شکست سنگین 4 بر 1 تیمش برابر شاهین بوشهر از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اول از همه تبریک می‌گویم به مردم بوشهر و از هواداران پرسپولیس از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم. ما حرفی برای گفتن نداشتیم و اشتباهات زیادی کردیم و هرچه اشتباه کردیم را تیم شاهین تبدیل به گل کرد. این بدترین باخت زندگی من بود و مستحق باخت بودیم. متاسفانه برای چنین پرسپولیسی که با این حجم اشتباه‌ها در برابر حریف ظاهر می‌شود. ما از همان جاهایی که صحبتش را با بازیکنانمان کرده بودیم گل خوردیم.

خبرنگاری پرسید این حضور شما قرار بود شوک وارد کند که دایی گفت: این بازی اصلا ربطی به شوک نداشت، ما اصلا تیم نبودیم و این ربطی به مربی ندارد. نیمه اول باید 7 بازیکن را تعویض می‌کردم و اگر می‌توانستم این کار را می‌کردم. شاهین بهتر کار کرد و باید می‌برد، با همه این حرف‌ها ما باید این بازی را فراموش کنیم و تمرکزمان را برای بازی‌های بعد بگذاریم. باید بهتر کار کنیم و به هیچ وجه ناامید نیستم و فکر می‌کنم که پرسپولیس می‌تواند از این شرایط خارج شود. البته من نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی ما مصدوم زیاد داریم ولی این را می‌دانم که باید با همین بضاعت کار کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان من 20 درصد فوتبال‌شان را هم انجام ندادند اما مطمئن باشید که این فقط یک اتفاق بود که دیگر تکرار نمی‌شود، این باخت باید ما را به خودمان بیاورد و اگر به خودمان نیاییم شکست‌های دیگری هم در راه است.

دایی گفت: از دروازه‌بان تا نوک حمله همه بد بودند از روزهای بد فوتبال بود و ان‌شاءالله دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد.

خبرنگاری پرسید اگر برگردید به عقب باز هم سرمربی‌گری پرسپولیس را قبول می‌کنید که گفت: قطعا قبول می‌کنم، چون من آمده‌ام که به پرسپولیس کمک کنم و فوتبال روزهای خوب و بد دارد و من برای کار کردن در روزهای بد تجربه دارم.

کد خبر 99600

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز