همشهری آنلاین: سپاهان اصفهان در حساس‌ترین بازی هفده هفدهم مسابقات لیگ برتر توانست با نتیجه 2 بر یک از سد پرسپولیس ده نفره بگذرد.

به گزارش همشهری آنلاین، بازی سپاهان اصفهان و سرخ پوشان تهرانی که از آن به عنوان دربی کشوری یاد می‌کنند در حالی برگزار شد که بارش برف زمین را سپید پوش کرده بود.

سپاهان که برای برد به زمین آمده بود از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و بازیکنان پرسپولیس را واداشت که در زمین خود تمرکز کرده و دل به ضد حملات بدوزند.

پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان رفته بود که کریم باقری و هوار ملا محمد را نداشت و نمی‌خواست همچنان در رده ششم بماند اما در آن سوی، سپاهانی‌ها که عماد رضا گلزن برتر این تیم بازی را از روی سکو‌ نظاره‌گر بود بر آن بودند که با پیروزی در این بازی به صدر جدول باز‌گردند.

در نیمه اول این سپاهان بود که به هدف خود رسید و در دقیقه 27  ابراهیم توره، توانست گل برتری این تیم را به ثمر برساند.

برای اینکه بد شانسی پرسپولیس آغاز شود در دقیقه 35 معمار زاده ضربه‌ای ناقص به توپ نواخت که این تیم در یک‌سوم زمین به ناگاه به شیث رضایی رسید. کاپیتان سرخ‌پوشان تا به خود بیاید، مهاجم سپاهان توپ را از وی ربود و با دروازه تک به تک شد. کاپیتان پرسپولیس نیز از روی ناچاری بر روی او خطا کرد که این عمل او با واکنش مبینی، داور بازی همراه شد و شیث کارت قرمز را پیش چشمان خود دید تا پرسپولیس از دقیقه 35ده نفره بازی را ادامه دهد.

نیمه اول به همین منوال به پایان رسید اما پرسپولیس در نیمه دوم تیمی دیگر شد و با حملات و ضد حملات خود در زمین برفی سعی داشت نتیجه را عوض کند.

پرسپولیس در دقیقه 65 به هدف خود رسد و این تیم ده نفره توانست توسط حیدری به گل تساوی برسد.

سرخپوشان که روحیه گرفته بودند،.5 دقیقه بعد به یک ضربه پنالتی دریافتند که ضربه عدل کلاه کج را رحمتی به زیبایی گرفت. بازی به صورت برابر ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 89 سپاهان به یک پنالتی رسید که این پنالتی راعقیلی به زیبایی به گل دوم سپاهان تبدیل کرد. به فاصله یک دقیقه بعد پرسپولیس باردیگر به پنالتی دیگری دست یافت که اینبار هم رحمتی به زیبایی ضربه هادی نوروزی را گرفت تا با درخشش‌اش تیم پرسپولیس را از یک برنده به بازنده بد شانس این مسابقه تبدیل کند.

بدین ترتیب سپاهان با 36 امتیاز صدر نشین شد و پرسپولیس همچنان با 26 امتیاز در میانه جدول جاخوش کرد.

کد خبر 96222

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز