شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیرکل فدراسیون فوتبال با اعلام خبر حضور تیم ملی در تورنمنت قطر گفت: این تورنمنت در راستای آماده سازی هرچه بهتر تیم ملی 6، 7 و12 دی ماه در قطر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مهدی محمد نبی درباره‌ حضور تیم‌های شرکت کننده گفت: بر اساس اعلام قطعی فدراسیون فوتبال قطر تیم‌های کره شمالی، قطر و مالی در این تورنمنت حضور دارند و بازیهای این تورنمنت به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و همه تیم‌ها با یکدیگر دیدار خواهند داشت. قهرمان این تورنمنت به صورت امتیازی مشخص می‌شود.

نبی با اشاره به اینکه کلیه هزینه‌ها اعم از هزینه اقامت، هتل و دیگر هزینه‌ها بر عهده فدراسیون فوتبال قطر است، گفت: جایزه تیم اول در این گروه 250 هزار دلار، تیم دوم 200 هزار دلار، تیم سوم 100 هزار دلار و تیم چهارم 50 هزار دلار خواهد بود که جایزه گرفتن تیم چهارم هم در این تورنمنت در نوع خود قابل توجه است.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: با توجه به اینکه سال آینده و درست در چنین روزهایی جام ملت‌های آسیا در قطر برگزار خواهد شد به نظر می‌رسد شرکت در این تورنمنت و برگزاری اردو در قطر با درخواست سرمربی به منظور آمادگی بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی و همچنین آشنایی بیشتر برای شرکت در رقابتهای جام ملتهای آسیاست.

نبی با اشاره به موافقت کادر فنی و تایید سرمربی تیم ملی و همچنین کمیته تیم‌های ملی گفت: شرکت در این تورنمنت با درخواست مستقیم و تایید سرمربی تیم ملی و همچنین موافقت کمیته تیم‌های ملی است.

نبی با اشاره به هماهنگی‌ها با سازمان لیگ برتر گفت: از سازمان لیگ درخواست کردیم برای مساعدت با تیم ملی و پذیرش درخواست سرمربی، صرفا هفته بیست و دوم لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کند تا تیم ملی بتواند در کمترین تغییر در برنامه لیگ برتر در عرض یک هفته چهار بازی انجام دهد که بازی چهارم در واقع دیدار با سنگاپور در سنگاپور خواهد بود. این یعنی اینکه تیم ملی می‌تواند چهار بازی بین‌المللی را دریک مدت زمان کوتاه و به صورت مفید انجام دهد. به این ترتیب بازیکنان از 3 روز پیش از اولین بازی تیم ملی ایران در ششم دی ماه در قطر در اختیار تیم ملی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 97173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز