سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی گفت:

نباید از شکست تیم ملی در بازی‌های دوستانه بترسیم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی در جمع خبرنگاران در خصوص شکست 3 بر 2 تیم ملی ایران برابر قطر عنوان کرد: این باخت ها ایرادی ندارد و نباید مردم نگران باشند.

وی افزود: نقاط ضعف و قوت تیم ملی فوتبال در این بازی‌ها روشن می‌شود. رویارویی با تیم‌های قوی کره شمالی از شرق آسیا، مالی از آفریقا و قطر فرصت مناسبی برای بررسی شرایط تیم ایران است.

شب گذشته ایران پس از این که 2 گل از حریف خورد توانست خود را نشان بدهد و جبران کند اما با یک اشتباه گل سوم را خورد.

کفاشیان تاکید کرد: تیم ملی در اردوها و مسابقات باشگاهی ساخته نمی‌شود بلکه در همین بازی‌ها است که تیم جدید شکل خواهد گرفت تا خود را برای بازی های جام ملت ها و جام جهانی آماده کند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: هر چه بیشتر در این گونه بازی‌ها حضور پیدا کنیم خود را بهتر محک می‌زنیم و نباید از باخت بترسیم.

کفاشیان در خصوص امکان تغییر در کادر فنی تیم ملی تصریح کرد: بسیار بد است که با هر باخت بگوییم یکی برود و یکی بیاد. باید به کادر فنی اعتماد کنیم و به آنها شخصیت بدهیم.

اگر ایراد و مشکلی وجود دارد در پی برطرف کردن آن باشیم و این فرصت را بدهیم. این گونه نباشد که با یک باخت یک مربی به زیر کشیده شود و با یک برد بالا برود.

وی در خصوص تعطیلی لیگ گفت: به خاطر بازی با سنگاپور یک هفته که باید لیگ تعطیل می‌شد، یک هفته هم برای این که تورنمنت خوبی داشته باشیم تعطیل شد.یک هفته هم که باید استراحت می کردند!

کفاشیان اظهار داشت: به هر حال حاصل لیگ، تیم ملی قوی است مربیان باشگاهی نباید فقط به فکر خود باشند. تیم ملی فقط در تورنمنت‌ها است که ساخته می‌شود و نقاط ضعف و قوت آن مشخص خواهد شد. من می‌پرسم نظر آنها این است که لیگ برگزار شده و تیم ملی جمع نشود؟ در حالی که برگزاری دیدارهای دوستانه به نفع تیم ملی است. باید تلاش کنیم فوتبال جان بگیرد. اگر فوتبال ضعیف شود به ضرر لیگ هم خواهد بود.

کد خبر 98317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز