همشهری آنلاین: ملی پوشان فوتبال کشورمان پس از شکست ناامید کننده مقابل قطر ، صبح امروز را به ریکاوری پرداختند و به صلاحدید مربیان تمرین بعد از ظهر تعطیل شد.

به گزارش مهر، بازیکنان تیم ملی که شب گذشته بازی نسبتا سنگینی را مقابل تیم ملی قطر پشت سرگذاشتند، صبح امروز (سه شنبه 8 دی) در ورزشگاه اسپورت سینی شهر دوحه به مدت یک ساعت به تمرینات سبک و ریکاوری پرداختند.

در این تمرین بازیکنان به دویدن‌های آرام و حرکات نرم کششی اکتفا کردند. ملی پوشان که هنوز اندوه شکست تلخ شب گذشته مقابل میزبان در چهره‌هایشان و سنگینی ساق هایشان احساس می‌شد، در این تمرین نشاط و شادابی لازم را نداشتند.

به صلاحدید کادر فنی تمرین عصر سه شنبه تیم ملی تعطیل تا بازیکنان با استراحت بیشتری خود را برای دیدار فردا با مالی آماده کنند. قرار است عصر امروز فیلم مسابقه با قطر در محل اقامت تیم ملی مورد بازبینی کادر فنی قرار گیرد و نکات لازم به ملی پوشان گوشزد شود.

به این ترتیب تیم ملی بدون مرور تمرین تاکتیکی خاصی آماده دیدار با تیم پرمهره و خوش ترکیب مالی خواهد رفت. کادر فنی تیم ملی بسیار امیدوارند تا با پیروزی مقابل مالی و شکست احتمالی قطر مقابل کره شمالی بتوانند بالاترین موقعیت را در بین چهارتیم حاضر در تورنمنت قطر دست یابند.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا چهارشنبه و در دومین دیدار از تورنمنت چهارجانبه قطر از ساعت 17 به وقت تهران به مصاف تیم فوتبال مالی خواهد رفت.

کد خبر 98293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز