همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره شمالی در مسابقات چهارجانبه قطر با برتری تیم ایران پایان یافت

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره شمالی از ساعت 18:45 دقیقه امشب برای آخرین دیدار این بازی‌های چهار جانبه در ورزشگاه ‌بن‌حمد شهر دوحه مقابل هم به میدان رفته‌اند که در پایان این بازی ملی پوشان کشورمان با ارائه یک بازی روان و برتری نسبی درمقابل حریف خود توانستند با تک گل دقیقه 43 مهرزاد معدنچی دروازه تیم کره شمالی قهرمان این مسابقات را باز کنند.

در ابتدا تیم ایران با ترکیب رحمتی، عقیلی، حسینی، حیدری، حاج صفی، معدنچی، پژمان نوری، تیموریان، خلعتبری، زنیدپور و انصاری فر به میدان آمد که در نیمه دوم این بازی به ترتیب میدادودی (دقیقه 69) و غلامرضا رضایی (دقیقه 83) به جای انصاری فر و خلعتبری به میدان امدند.

پیش از این دیدار تیم های فوتبال قطر میزبان رقابت‌ها و مالی با هم روبرو شدند که نتیجه تلاش دو تیم به تساوی بدون گل انجامید و هر دو تیم از سه بازی خود دارای 4 امتیاز شدند و تیم قطر به دلیل گل زده بیشتر نسبت به تیم مالی بعد از کره شمالی 6 امتیازی نایب قهرمان شد.

تیم آفریقایی مالی هم در مکان سوم ایستاد و تیم ایران با توجه به پیروزی برابر قهرمان این بازی‌ها (کره شمالی) به مقام چهارم این مسابقات چهارجانبه دست یافت.

کد خبر 98588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز