چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته‌ی دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران روز جمعه و شنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، دوازدهمین هفته‌ مسابقات فوتبال لیگ برتر جمعه و شنبه در شهرهای مختلف همچنان با فشردگی هفته‌های قبل برگزار خواهد شد که برنامه‌ آن به شرح زیر است:

جمعه 24 مهر

پرسپولیس تهران - ملوان بندرانزلی، ساعت 16 و 50 دقیقه، ورزشگاه آزادی

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی میزبان انزلی‌چی‌هاست که با 16 امتیاز رده‌ی هفتم جدول لیگ را در اختیار دارد. آنها در بازی گذشته توانستند یک امتیاز از فولاد قعرنشین در اهواز کسب کنند که برای این تیم نتیجه‌ متوسطی به حساب می‌آید. از طرفی شاگردان محمد احمدزاده در بازی هفته‌ یازدهم موفق شدند در یک بازی خانگی ابومسلم مشهد را با سه گل از پیش‌رو بردارد و از نظر شرایط روحی در وضعیت مطلوب‌تری قرار دارد. البته احمدزاده پس از پایان بازی قبل از بهتر شدن اوضاع تیمش خبر داده بود و گفته بود؛ پرسپولیسی‌ها برابر ما حتی در ورزشگاه آزادی روز سختی را پیش‌رو خواهند داشت.

مس کرمان - فولاد خوزستان، ساعت 16 و 40 دقیقه، ورزشگاه شهید باهنر کرمان

تیم مس همچنان به کسب نتایج نوسانی‌اش در لیگ برتر ادامه می‌دهد. آنها هنوز نتوانسته‌اند سیر صعودی که پرویز مظلومی سرمربی این تیم چند هفته پیش نوید آن را داده بود، تداوم بخشند. این تیم در بازی قبل مقابل مقاومت در شیراز متوقف شد و اکنون با 13 امتیاز عنوان دوازدهمی لیگ را در اختیار دارد. تیم فولاد هم که با مجید جلالی - سرمربی جدیدش شرایط فنی بهتری پیدا کرده است و با وجود حضور در قعر جدول در هفته‌ گذشته نتیجه‌ بدی نکرده است، با شش امتیاز هفدهم است. جلالی اظهار کرده است؛ در صورت کسب یک پیروزی برای تیم فولاد تیمش از شرایط فعلی خارج شده و روند صعودی مطلوبی را پیدا خواهد کرد.

ذوب آهن اصفهان - راه آهن شهرری، ساعت 14 و 45 دقیقه، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تیم ذوب آهن با هدایت منصور ابراهیم‌زاده که در هفته‌های ابتدایی لیگ امسال نتایج خوبی کسب کرد و دوباره نوید یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ را می‌داد، چند هفته‌ای است که پیروزی‌های گذشته‌اش را تکرار نمی‌کند و نتایج تساوی عمده حاصل سبز پوشان اصفهانی است. آنها حتی در هفته‌ گذشته در اصفهان مقابل شاهین بوشهر متوقف شده‌اند و اکنون با 20 امتیاز رده‌ی سوم جدول را در اختیار دارند.

همچنین راه‌آهن شهرری نتیجه‌ بسیار بدی را در بازی قبل مقابل صبای قم کسب کرد و با سه گل از این تیم شکست خورد. راه‌آهن نیز وضعیت نتیجه‌گیری نوسانی را با ارنی برندتس سرمربی هلندی خود طی می‌کند. البته آنها در بهترین شرایط به نتایجی جز تساوی مقابل تیم‌های بزرگ دست پیدا نمی‌کنند. راه آهن اکنون با 11 امتیاز جایگاه چهاردهم جدول را به خود اختصاص داده است.

شاهین پارس جنوبی - سپاهان اصفهان، ساعت 17، ورزشگاه اختصاصی بوشهر

شاهین بوشهر که پس از هفته‌ پنجم لیگ برتر هدایت تیمش را به محمود یاوری سپرد و نخستین تیم تعویض کننده مربی در لیگ امسال لقب گرفت، با کادر فنی جدید عملکرد بهتری پیدا کرده است. این مساله باعث استقبال و حمایت بیش از پیش علاقه‌مندان بوشهری نیز شده است و همواره بازی‌های خانگی این تیم با انبوهی از تماشاگران برگزار می‌شود. شاهین که هفته‌ها در قعر جدول لیگ برتر حضور داشت، اکنون با 9 امتیاز پانزدهم است و هفته‌ گذشته در نتیجه‌ قابل قبول توانست یک امتیاز از ذوب آهن در اصفهان بگیرد. آنها در هفته‌ دوازدهم نیز میزبان تیم دیگری از اصفهان یعنی سپاهان هستند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم زردپوش اصفهانی نیز هفته‌ پیش توانستند با قدرت با نتیجه‌ سه بر یک تراکتورسازی تبریز را شکست دهند و با 19 امتیاز پس از رقیب اصفهانی‌شان، رده‌ی چهارم جدول را در اختیار بگیرند.

شنبه  25 مهر

 پنج بازی دیگر هفته‌ دوازدهم لیگ برتر شنبه آینده برگزار می‌شود که طی آن پاس همدان میزبان استقلال تهران است. سایپا در مشهد به مصاف ابومسلم می‌شود. استیل آذین نیز در ورزشگاه شهید دستگردی تهران پذیرای تراکتورسازی تبریز خواهد بود. استقلال اهواز که در دو هفته‌ اخیر تیم‌های صدرنشین پیکان و استقلال تهران را با نتایجی جالب از پیش‌رو برداشت، میزبان مقاومت سپاسی شیراز است و پیکان قزوین در قم میهمان صبا خواهد بود.

کد خبر 92789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز