همشهری آنلاین: استیل آذین تهران در هفته دوم لیگ برتر نهم توانست با نتیجه پرگل 4 بر 3 از سد صبای قم بگذرد.

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین گل این بازی را احمد تقوی در دقیقه 22 بازی برای صبا به ثمر رساند. این گل در شرایطی بدست آمد که حملات استیل آذین بیشتر بود اما یک بار صبا تا آستانه فروپاشی تیم نوپای لیگ جدید پیش رفته بود.

در این بازی که علی کریمی بهتری بازیکن آن بود، احمد غلامی در دقیقه 36 توانست روی پاس زیبای کریمی گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید هر چند که 600 تماشاگر این بازی در ورزشگاه دستگردی مطمئن بودند این بازی با طراوت گل‌های دیگری نیز خواهد داشت.

در دقیقه 52 بازی علی کریمی این پیش‌بینی را محقق کرد. ضربه کاشته‌ای که او به تور دروازه واعظی نشاند موجب برتری سرخ‌پوشان استیل آذین شد. اما کریمی که بازوبند کاپیتانی تیمش را بر دست داشت آرام ننشست تا  اینکه غلامی بار دیگر در دقیقه 63 مجددا بر روی پاس زیبای کریمی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

چهار دقیقه بعد شاگردان ضیائی از اشتباه فاحش حسین کعبی دفاع ملی پوش استیل آذین استفاده کردند و پاس به عقب اشتباه او را محمد رضایی در دقیقه 67 به گل دوم صبا تبدیل کرد.

با این گل و تعویض هایی که دو تیم داشتند، صبا تشته تر نشان داد و این تشنگی با گل زیبای دقیقه 84 حمید فرزانه برای صبا فرونشست.

ولی ظاهرا غلامی می‌خواست در همین روزهای نخست لیگ نامش را به عنوان نخستین سه گله در یک بازی ثبت کند. او این‌بار نیز از علی کریم مدد جست و پاس شاهکار کریمی در دقیقه 94 بازی را به سومین گل خود و چهارمین گل تیمش بدل کرد.

استیل آذین با دومین برد خود شش امتیازی شد و صبا با احتساب پیروز هفته گذشته‌اش همچنان سه امتیازی ماند. برترین بازیکن این بازی بی تردید علی کریمی و بعد از وی احمد غلامی مرد سه گله این بازی بود.

تساوی ابومسلم و پاس

هر قدر بازی استیل آذین و صبا پرهیجان بود، آن سو تر در ورزشگاه ثامن مشهد 4 هزار تماشاگر خراسانی شاهد یک بازی کسل کننده بودند.

در این ورزشگاه بازیکنان دو تیم ابومسلم و پاس بی آنکه حادثه‌ای جذاب خلق کنند به تقسیم امیتازات راضی شدند و تماشاگران بدون اینکه شاهد به ثمر رسیدن گلی باشند به خانه‌های خود بازگشتند.

در ادامه نخستین روز از هفته دوم لیگ تیم‌های ملوان و راه‌آهن در انزلی و سایپا و شاهین اهواز در کرج به مصاف هم رفته‌اند .

همچنین پرسپولیس و استقلال اهواز در آزادی بدون تماشگر و فولاد و پیکان نیز به رویارویی هم خواهند برخواست.

شنبه نیز مقاومت سپاسی و استقلال تهران در شیراز و تراکتور سازی و ذوب آهن در تبریز به مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند. آخرین بازی شنبه را سپاهان و مس برگزار می‌کنند

کد خبر 87779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز