همشهری‌آنلاین: دیدارهای هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر نهم برگزارشد

گزارش همشهری‌آنلاین از نتایج هفته اول لیگ برتر نهم به شرح زیر است:

  • پیروزی سپاسی شیراز بر پیکان قزوین

در این دیدار پیکان قزوین و سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید رجایی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شیرازی با نتیجه 2 بر صفر میزبان را شکست داد.

  • تساوی شاهین پارس جنوبی و ملوان بندر انزلی 

تیم شاهین پارس جنوبی بوشهر در نخستین بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال به مساوی دست یافت. شاهین پارس جنوبی میزبان ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید بهشتی بود که طرفین با یک گل بازی را پایان دادند. مهران جعفری در دقیقه 18 برای ملوان بندر انزلی و رضا بازیاری در دقیقه 85 برای شاهین پارس جنوبی بوشهر در این مسابقه گل زدند.

  • پاس همدان در خانه شکست خورد

پاس همدان میزبان استیل آذین تهران در هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور بود.

میهمان در این دیدار میزبانش را با 2 گل شکست داد که زننده آنها فریدون زندی در دقیقه 20 و دیگری علی کریمی در دقیقه 81 از روی نقطه پنالتی بودند. محمود رفیعی دیدار پاس همدان و استیل آذین تهران را قضاوت کرد.

  • دیدار استقلال اهواز و ابومسلم مشهد یک گل داشت

تیم‌های استقلال اهواز و ابومسلم مشهد در ادامه هفته نخست نهمین دوره مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور، در ورزشگاه تختی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. در این دیدار به هر دروازه یک گل وارد شد که فرانکوآتسو در دقیقه 32 برای استقلال اهواز و سعید خانی در دقیقه 77 برای تیم ابومسلم مشهد گلها را به نام خود ثبت کردند. تورج حق وردى با کمک محمدرضا منصورى و محمدرضا امینى نیز این بازی را قضاوت کرد. دیدار اهواز همچنین برای عبداله توحیدی مهر از تیم میزبان و سعید خانی، حمید دانشدوست و میثم حاجیان از تیم میهمان کارت زرد در پی داشت. 3 هزار نفر نیز تماشاچی حاضر در ورزشگاه بودند.

  • شکست 3 بر صفر سایپا در مقابل ذوب‌آهن

محمد مایلی کهن که بعد از قبول شکست 3 بر صفر تیم‌اش بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، در جمع خبرنگاران پیرامون بازی گفت: برخلاف بازی‌های دوستانه که در تمرینات پیش فصل انجام دادیم، شاگردانم بازی خوبی به نمایش نگذاشتند. وی افزود: اکثر بازیکنان به دور از اندازه‌های واقعی خود بودند و انتظار چنین نمایشی را نداشتیم. مطمئنا اگر در کنار زمین حضور داشتم می‌توانستم تاثیر مثبتی روی بازیکنانم بگذارم؛ اما قصد ندارم این باخت را توجیه کنم.

سرمربی سایپا پیرامون هزینه‌های باشگاه‌های صنعتی گفت: تیم ما جزو معدود باشگاه‌هایی است که کم‌ترین هزینه را داشته است و نمی‌دانم چرا این حواشی پیرامون سایپای کرج مطرح است. وی در پایان پیرامون ذوب‌آهن افزود: بازیکنان ذوب‌آهن علی‌رغم اینکه سه گل به ثمر رساندند نسبت به فصل گذشته‌شان عملکرد قابل قبولی نداشتند. با اینکه تعداد خطرات ایجاد شده روی دروازه‌ها تقریبا مساوی بود بازیکنان ذوب‌آهن توانستند از موقعیت‌های ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

 شکست سپاهان در برابر استقلال

 راه آهن؛ نخستین پیروز لیگ نهم

 پرسپولیس و مس امتیازها را تقسیم کردند

کد خبر 87260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز