همشهری آنلاین: به همت موسسه معارف امام‌رضا(ع) بانوان قرآنی سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب در روز 28 مهرماه سال‌جاری همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در مراسمی با عنوان «گنج معرفت» دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه موسسات قرآنی مردم نهاد، موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع)، بانوان قرآنی سراسر کشور اعم از حافظ، قاری، مفسر، داور، مربی، پژوهشگر و هنرمند قرآنی از مراکز قرآنی، موسسات، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی و هنری برای این دیدار از طرف موسسه قرآنی معارف اسلامی امام رضا(ع) دعوت شده‌اند.

برای شرکت در این همایش بزرگ، جامعه هنرمندان، مفسران، قاریان، حافظان و کلیه فعالان قرآنی اعلام آمادگی کرده و برترین‌های خود را برای حضور در این دیدار معرفی کردند.

این دیدار از طرف موسسه معارف اسلامی امام رضا(ع) و با همکاری خبرگزاری ایکنا، سازمان فرهنگ و ارتباطات، شهرداری تهران، جامعه‌المصطفی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شبکه قرآن سیما، برگزار می‌شود.

2500 نفر از بانوان قرآن‌پژوه سراسر کشور در این همایش حضور می‌یابند و از هر گروهی از جامعه قرآنی یک نفر به عنوان نماینده، خواسته‌ها و مطالبات گروه خود را اعلام می‌کند.

همایش از روز 27 مهرماه آغاز می‌شود و موسسه در دو شهر تهران و قم از صبح روز 27 مهرماه پذیرای بانوان قرآن‌پژوه و مدعوین خواهد بود.

بعد از برنامه زیارت حرم حضرت معصومه(س) در قم و زیارت مسجد جمکران، صبح روز 28 مهرماه همه مدعوین به تهران اعزام شده و با حضور در بیت مقام معظم رهبری در مراسم «گنج معرفت» شرکت می‌کنند.

8000 نفر از بانوان قرآن‌پژوه سراسر کشور برای شرکت در این مراسم اعلام آمادگی کرده بودند که به دلیل کمبود مکان و امکانات، 2500 نفر از برترین‌ها و فعالان قرآنی انتخاب شده و برای شرکت در این همایش بزرگ دعوت شدند.

کد خبر 92736

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز