همشهری آنلاین: بیش از 15 هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور 16 آبان در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن این دانشگاه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند

سید ابوالحسن ترابی مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با بیان این خبر گفت: 500 مرکز دانشگاهی، امروز، 16 آبان ماه، مرحله مقدماتی مسابقات قرآن دانشگاه پیام نور را برگزار می‌کنند.

وی اظهار کرد: بیش از 15 هزار دانشجوی دانشگاه پیام نور طی مرحله مقدماتی مسابقات قرآن این دانشگاه در قالب رشته‌های حفظ کل، 20 جزء، 10 جزء، پنج جزء، تفسیر، ترجمه، قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

ترابی تصریح کرد: برگزیدگان مرحله مقدماتی، 30 آبان ماه سال جاری در مرحله نیمه نهایی و طی روزهای 17 تا 19 آذر ماه سال جاری نیز در مرحله نهایی این دوره از مسابقات ــ که در دانشگاه پیام نور سمنان است ــ به رقابت می‌پردازد.

مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در پایان یادآور شد: 25 آبان ماه، از ساعت 9 تا 9:45 مسابقه کتبی تفسیر قرآن و از ساعت 10 تا 10:45 نیز مسابقه ترجمه قرآن کریم در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. 

کد خبر 94616

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز