همشهری آنلاین: بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان ویژه کارکنان رسمی و وظیفه سپاه محمد رسول‌الله (ص) 18 آبان در سالن همایش سپاه محمد رسول‌‌الله(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان ویژه کارکنان رسمی و وظیفه سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با شرکت قاریان و حافظان، در دو بخش آقایان و بانوان فردا، 18 آبان ‌ماه، در سالن همایش سپاه محمد رسول‌الله(ص) برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است در این مراسم «مسعود سیاح‌گرجی» قاری بین‌المللی کشورمان، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت می‌کند، همچنین در ادامه گروه هم‌خوانی به اجرای برنامه می‌پردازد و سپس مسابقات به طور رسمی با حضور بیش از 100 متسابق آغاز می‌شود.

همچنین این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل قرآن کریم و حفظ سه جزء، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء، و حفظ کل قرآن کریم، همچنین رشته اذان برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود، در رشته مفاهیم قرآن کریم بانوان جزء 9 و برادران جزء 12 قرآن کریم را بر اساس کتاب «تفسیر نمونه» آزمون خواهند داد؛ همچنین تاکنون از «مهدی قره‌شیخ‌لو»، «سیاح‌گرجی» و «معصومه عباسی‌نظری» داوران قرآنی، برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آمده است

کد خبر 94725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز