چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۸ - ۰۸:۵۹
۰ نفر

کیکاووس زیاری: سه مطلب کوتاه سینمایی درباره هیندنبرگ،گوست رایدر و انیمیشن هاگ.

جان تازه به هیندنبرگ

قصه «هیندنبرگ» یک بار دیگر تبدیل به فیلم می‌شود.

این  رویداد واقعی  این بار به صورت یک فیلم  تلویزیونی درمی آید. هیندنبرگ بالن بزرگی بود که توسط دولت آلمان هیتلری در سال 1937 به هوا فرستاده شد. این بالن قرار بود وسیله تبلیغاتی طرفداران آدولف هیتلر شود ، اما در  اولین سفر هوایی ، در آسمان منفجر شد. صحنه سقوط بالن توسط گروه‌های مختلف فیلم‌برداری که در فرودگاه حاضر بودند، ضبط شد.
«هیندنبرگ» جدید به صورت یک محصول مشترک اروپایی ساخته می‌شود. کارگردان فیلم هنوز مشخص نشده، ولی بازیگرانی مثل استیسی کوچ، گرتا اسکاچی و لورن لی‌اسمیت نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کنند.

نبرد ابر قهرمان با دشمن

نیکلاس کیج خودش را آماده بازی در قسمت دوم فیلم «گوست رایدر» می‌کند.

قصه این فیلم کمیک استریپی در باره ابر قهرمانی است که شباهت زیادی به بقیه ابر قهرمان‌های قصه‌های کمیک استریپی ندارد. گوست رایدر مردی موتورسوار است که در مواقع خطر، کله‌اش آتش می‌گیرد و قدرت‌های زیادی پیدا می‌کند. او در قسمت دوم این مجموعه فیلم، به نبرد با یکی از دشمنان قدیمی خود می‌رود. این دشمن در عین حال، قصد دارد یک شهر بزرگ را از بین ببرد.

این روزها دیوید گویر مشغول نوشتن فیلم‌نامه دومین قسمت فیلم است. او فیلم‌نامه را براساس حال و هوای قصه‌های شرکت انتشاراتی مارول می‌نویسد. هنوز زمانی برای شروع فیلم‌برداری قسمت جدید «گوست رایدر» تعیین نشده است.

قسمت اول فیلم‌ سال 7002 به روی پرده سینماها رفت.

بازی ویدئویی در دنیای انیمیشن

کریس وج یک انیمیشن جدید کامپیوتری را کارگردانی می‌کند.

این انیمیشن «هاگ» نام دارد و براساس یک بازی معروف ویدئویی ساخته می‌شود. فیلم‌نامه فیلم را دو نویسنده‌ای می‌نویسند که  فیلم‌نامه انیمیشن «شاهزاده خانم و قورباغه» را نوشته‌اند.

این فیلم که به زودی به روی پرده سینماها می‌رود، اولین انیمیشن دستی  کمپانی والت‌دیزنی در 01سال اخیر است. بازی ویدئویی« هاگ» مرداد سال قبل وارد بازار شد. در این بازی، بچه‌ها موجودات خودشان را خلق  و آنها را وارد دنیایی می‌کنند که در این بازی وجود دارد. بخش مهمی از قصه فیلم اختصاص به دنیای گیاهان دارد.

وج قبل از این، انیمیشن موفق «عصر یخی» را کارگردانی کرده است.

کد خبر 92690

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز