پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

کیکاووس زیاری: سه مطلب کوتاه از جهان سینما: روایت ویژه ایستوود، ماجراجویی تازه چهار شگفت‌انگیز و هفت دلاور.

روایت ویژه ایستوود

کلینت ایستوود کارگردانی فیلم تازه‌اش را به زودی شروع می‌کند.

این فیلم که قصه آن فاش نشده است، «پس از مرگ» نام دارد. گفته می‌شود حال و هوای فیلم معنوی و مربوط به ماوراء‌الطبیعه است. در ایران این نوع فیلم‌ها را در رشته فیلم‌های معناگرا قرار می‌دهند. مت دیمون نقش اصلی فیلم جدید ایستوود را بازی خواهد کرد. فیلم‌‌‌برداری فیلم اواسط فصل پاییز شروع می‌شود تا بتواند سال بعد در رقابت‌های اسکاری حاضر شود.ایستوود و دیمون هم‌اکنون فیلم «اینویتوس»(invietus) را آماده نمایش دارند. قصه فیلم در آفریقای جنوبی پس از سقوط رژیم نژادپرست این کشور اتفاق می‌افتد.

ماجراجویی تازه چهار شگفت‌انگیز

«چهار شگفت‌انگیز» صاحب یک قسمت جدید می‌شود.

پوستر «چهار شگفت انگیز»

سومین قسمت این مجموعه فیلم کمیک استریپی و ابرقهرمانانه به زودی جلوی دوربین می‌رود. قصه فیلم در باره  چهار شخصیت ابرقهرمان است که به مبارزه با موجودات شروری می‌روند که قصد نابودی کره زمین را دارند. فیلم‌برداری فیلم اوایل سال آینده میلادی شروع می‌شود. شرکت انتشاراتی مارول که قصه «چهار شگفت‌انگیز» را منتشر کرده، در کار تولید فیلم نیز همکاری دارد. یان گرافود، جسیکا آلبا، کریس ایوانز و مایکل چیکلیس در نقش چهار ابرقهرمان استثنایی قصه فیلم بازی می‌کنند. آنها بر اثر یک آزمایش علمی، تبدیل به آدم‌هایی استثنایی شده‌اند و هر یک دارای قدرت ویژه‌ای هستند. دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم، قبل از این از تلویزیون ایران به نمایش در آمده است.

بخش مهم تماشاگران این فیلم ها نوجوانان بوده اند.

هفت دلاور

بخشی از تاریخ کهن کشور انگلستان تبدیل به یک ماجراجویی تازه سینمایی می‌شود. «آیرن کلاد» ماه آینده در حوالی شهر لندن کلید می‌خورد. جاناتان انگلیس کارگردان فیلم است و پل گاماتی در آن نقش‌ شاه جان را بازی می کند. قصه فیلم در  قرون وسطی اتفاق می‌افتد. جیمز پورفوی در قصه فیلم یک سلحشور است که با هفت دلاور دیگر، راهی یک مبارزه سخت با شاه‌جان، دیکتاتور آن زمان انگلستان و سپاه عظیم او می‌شوند. سازندگان فیلم این روزها مشغول ساخت دکور قلعه بزرگ شاه جان در قرن سیزدهم میلادی هستند.

کد خبر 91506

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز