همشهری آنلاین: خردبین گفت: به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنیم که برای بازی دربی از داور خارجی استفاده کند، در غیر این صورت انتخاب مسعود مرادی را نمی‌پذیریم

سرپرست سرخ‌پوشان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب داور بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در جمعه این هفته، اظهار کرد: به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنیم که برای قضاوت این مسابقه از داور خارجی استفاده کند. حال اگر آنها با جدیت مصمم هستند تا داوران ایرانی این بازی را قضاوت کنند، از کمیته داوران می‌خواهیم که مسعود مرادی داور بازی نباشد.

وی افزود: با احترام زیادی که برای مرادی قائل هستیم، اما انتخاب او را برای قضاوت دربی جمعه نمی‌پذیریم. فکر می‌کنم محسن ترکی که در دربی گذشته قضاوت نسبتا خوبی داشت و اگر اشتباهی هم بود از روی عمد انجام نشد، گزینه مناسب‌تری نسبت به مرادی است. معتقدیم مرادی در چند بازی اخیری که در بازی‌های پرسپولیس قضاوت کرده است، شاهد داوری خوبی از او نبوده‌ایم.

خوردبین با انتقاد از داور دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: این داور عملکرد خوبی در این بازی نداشت و اشتباهات فاحش زیادی از او به چشم ‌خورد که تقریبا همه آنها به ضرر پرسپولیس بود. مشخص نیست داوری که یک سال و اندی قضاوت معتبری نداشته است چطور برای این بازی انتخاب می‌شود و فدراسیون و کمیته داوران باید نسبت به این مساله پاسخگو باشند.

سرپرست تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقاتی که طی روزهای گذشته در تیم پرسپولیس رخ داد گفت: معتقدم در شرایط فعلی باید شوکی به تیم ما وارد می‌شد که برکناری کرانچار می‌توانست شوک خوبی باشد. معتقدم این مربی هنوز بزرگی تیم پرسپولیس را درک نکرده است چرا که به طور مثال در قبال تساوی خانگی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز خوشحال بود که چنین نتیجه‌ای کسب شده است. او هنوز متوجه نیست که پرسپولیس با همه تیم‌ها فرق می‌کند و همگان انتظار دارند که بازی‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه آزادی مقابل هواداران پرشمار پیروز باشد و نباید اینچنین نتایج آن از دست برود. با وجود آن که او اکنون توسط کمیته فنی و مدیریت باشگاه ابقا شده اما برکناری او چندان بد نبود. در هر حال باید ببینیم که کرانچار در بازگشتش به پرسپولیس چه عملکردی را در این تیم خواهد داشت.

کد خبر 91369

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز