شنبه ۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: از میان چهار گزینه موجود یکشنبه (5 مهر) یک داور برای قضاوت در دربی شصت و هفتم انتخاب می‌شود.

مسعود عنایت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره انتخاب داور دربی این هفته پرسپولیس و استقلال گفت: فردا با حضور اعضای کمیته داوران درمورد انتخاب داوران داربی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌های شما نسبت به هفته قبل محدود شده است یا خیر گفت: سعید مظفری‌زاده که در ایران حضور ندارد، بنابراین خود به خود این گزینه حذف می‌شود. در حال حاضر گزینه‌های ما به مسعود مرادی، محسن ترکی، خداداد افشاریان و هدایت ممبینی محدود شده و از میان این چهار گزینه یک داور برای قضاوت در دربی انتخاب خواهد شد.

عنایت با رد خبر یکی از روزنامه‌ها درباره قطعی بودن قضاوت خداداد افشاریان در دربی گفت: من به عنوان رئیس کمیته داوران هنوز درباره داور دربی به قطعیت نرسیده‌ام و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

وی درباره انتخاب کمک داوران هم به ایسنا گفت: درباره انتخاب کمک داوران دربی هم مشکل داریم. سه نفر از کمک داوران ما در ایران حضور ندارند و در رابطه با انتخاب کمک‌های بازی محدودیت وجود دارد.

کد خبر 91246

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز