همشهری آنلاین: کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با رد تصمیم عباس انصاری‌فرد مبنی بر اخراج زلاتکو کرانچار به این مربی کروات برای یک بازی دیگر فرصت داد تا به همکاری خود با سرخپوشان ادامه دهد.

به گزارش مهر، عباس انصاری‌فرد پس از شکست 2 بریک پرسپولیس از پیکان قزوین رای به برکناری زلاتکو کرانچار داد [کرانچار برکنار شد] اما اجرای این تصمیم را منوط به موافقت کمیته فنی باشگاه کرد.

کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در این رابطه از ساعت 11:30 شنبه (4 مهر) در محل این باشگاه تشکیل جلسه داد. در این نشست که تا 13 به طول انجامید، علاوه بر انصاری‌فرد و تمامی اعضا کمیته فنی، زلاتکو کرانچار نیز حضور داشت.

در این جلسه ضمن ارزیابی عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای گذشته تصمیم برآن گرفته شد که حداقل برای یک بازی دیگر به کرانچار فرصت داده شود تا معایب تیمش را برطرف کند.

بدین ترتیب زلاتکو کرانچار تا پایان دربی شصت و هفتم [تاریخچه دیدارهای استقلال و پرسپولیس] به همراهی خود با سرخپوشان ادامه خواهد داد و پس از این بازی در خصوص قطع یا ادامه همکاری با وی تصمیم گیری خواهد شد.

نشست کمیته فنی باشگاه پرسپولیس ساعت 13 امروز به پایان رسید و اعضا پس از پایان این جلسه به مجلس ختم مادر مرحوم محمود خوردبین رفتند. قرار است از ساعت 16 امروز مجددا کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور زلاتکو کرانچار تشکیل جلسه دهد و نقاط ضعف تیم در دیدارهای اخیر را به این مربی کروات گوشزد کند.

کد خبر 91218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز