دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۰۶:۰۷
۰ نفر

مرتضی محصص: معتقدم کرانچار یکی از مربیان بزرگی است که ظرف 20 سال گذشته به فوتبال ایران آمده است

کارنامه او به خوبی نشان می‌دهد که این مربی از دانش و تجربه بالایی برخوردار است. او با تیم‌های مخلتف باشگاهی به نتایج قابل توجهی دست پیدا کرده است. همچنین با تیم ملی کرواسی در جام جهانی درخشش فوق‌العاده‌ای داشته است.

متاسفانه برخی از اهالی فوتبال وقتی من از یک مربی خارجی صحبت می‌کنم و عملکرد او را مثبت می‌دانم به من خرده می‌گیرند و دلخور می‌شوند اما باید بپذیریم که مسائل مربوط به فوتبال را سیاه یا سفید نبینیم. مربیان خارجی می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند در صورتی که ما از بهترین‌های آنها استفاده کنیم. از مربیانی که به رشد فوتبال ما کمک کنند.

کرانچار، منشا اتفاقات مهمی در پرسپولیس شده است هرچند که به نظر من این تیم هنوز نبود علی کریمی را حس می‌کند و این مسئله مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود آورده است. در واقع هنوز هیچ مهره‌ای نتوانسته جای علی کریمی را در پرسپولیس پر کند. او بازیکنی است که در میانه زمین قادر به انجام هرکاری هست.

توپ را به خوبی حفظ می‌کند، دست به بازیسازی می‌زند، روند بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گلزنی می‌کند و خلاصه اینکه یک همه‌کاره محسوب می‌شود. جدا از بحث نبودن علی کریمی که معتقدم مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود آورده است باید تاکید کنم کرانچار از کریم باقری در بهترین پست ممکن استفاده می‌کند.

او برای کریم باقری وظایف ویژه‌ای را تشریح کرده است و شاید به همین دلیل بازی کاپیتان پرسپولیس بیش از بقیه به چشم می‌آید و حتی این بازیکن می‌تواند گل‌های مهمی را برای تیمش به ثمر برساند. معتقدم پرسپولیس تا هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر حتی می‌تواند به تحولات جدی‌تری نیز دست پیدا کند

کد خبر 90403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز