دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و نتایجی که تیم افتاده است، تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه تا هفته آینده انجام خواهد شد.

مجید فرخزادی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: مجموعه مدیریت پرسپولیس اعم از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه برای موفقیت در لیگ نهم تمام تلاشش را انجام داد اما متاسفانه در چند بازی اخیر این تیم نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند.

وی که در پایان دیدار پرسپولیس برابر راه آهن سعی می‌کرد هواداران را از دادن شعار علیه عباس انصاریفرد منصرف کند، در مورد انتقادات هواداران از نتایج اخیر پرسپولیس گفت: به هر حال آنها در سخت‌ترین شرایط به ورزشگاه می‌آیند و انتظار دارند که تیم محبوبشان پیروز شود. من به آنها حق می‌دهم اما نباید علیه یک شخص شعار دهند. آقای انصاریفرد هم تمام تلاشش را کرد اما به هر حال نتیجه نگرفته است.

فرخزادی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شما با انتخاب علی سعیدلو مدیرعامل پرسپولیس خواهید شد" گفت: ان اشالله که مدیرعامل نمی‌شوم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به پرسش دیگری که در مورد نظر هواداران برای جدایی علی کریمی مطرح شد گفت: من با هواداران هم عقیده‌ام و فکر می کنم نباید علی کریمی را از دست می‌دادیم.

وی در مورد عملکرد زلاتکو کرانچار گفت: این مربی هنوز نتوانسته است انتظارات هیئت مدیره و هواداران را برآورده کند. با این حال در جلسه کمیته فنی سوالات مورد نظرمان را از ایشان خواهیم پرسید و وی هم باید در مورد نتایج اخیر تیم پاسخگو باشد.

مجید فرخزادی در مورد احتمال تحمیل نظراتی از بیرون در مورد انتخاب ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: من هم چیزهایی در این مورد شنیده‌ام اما به سرمربی تیم اعتماد دارم. مطمئن باشید اگر چنین چیزی وجود داشته باشد با کرانچار برخورد خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که رابطه نزدیکی با علی سعیدلو دارد، در مورد ایجاد تغییرات در هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه گفت: با توجه به اینکه ما سه عضو در هیئت مدیره هستیم تصور می‌کنم هفته آینده تغییرات در مدیریت پرسپولیس صورت بگیرد و اعضای جدیدی به جمع ما اضافه شوند. ضمن اینکه در مورد مدیرعامل نیز آقای سعیدلو تصمیم گیرنده اصلی هستند.

فرخزادی در پایان گفت: باید تلاش کنیم پرسپولیس را برای دیدار روز 10 مهر برابر استقلال به شرایط مطلوب برسانیم چرا که این دیدار برای هواداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 90890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز