همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کرانچار تمایلی به ماندن در پرسپولیس ندارد اما همچنان سعی می‌کنیم او را حفظ کنیم.

عباس انصاری فرد با اعلام این خبر به ایسنا گفت: در جلساتی که با زلاتکو کرانچار سرمربی تیم پرسپولیس برای بازگشت دوباره‌اش به این تیم داشتیم او شرایط پرسپولیس را مثبت ارزیابی نکرده و تمایلی به ماندن در این تیم ندارد. او فضای اطراف تیم را مساعد نمی‌بیند اما به عنوان مدیرعامل باشگاه تمام تلاشم را برای بقای او خواهم داشت. البته فرصت کمی تا بازی حساس جمعه مقابل استقلال تهران داریم که حضور سرمربی در تمرینات الزامی است لذا سعی می‌کنیم در صحبت‌های دوباره‌ای که با وی خواهیم داشت او را متقاعد کنیم اما در غیر این صورت حسین عبدی به عنوان سرمربی موقت تیم پرسپولیس در داربی جمعه روی نیمکت می‌نشیند.

انصاری فرد همچنین از دیدار چند تن از بازیکنانش با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی خبر داد و گفت: امروز (دوشنبه 6 مهر) با سه تن از بازیکنان پرسپولیس یعنی کریم باقری، محسن خلیلی و سپهر حیدری صحبت کردیم تا آنها برای دیدار و گفت‌وگو نزد علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بروند و مسائل و محدودیت‌های مالی تیم را به وی بازگو کنند. ضمن اینکه قرار است آنها شرحی را از فضای درونی تیم به اطلاع رئیس سازمان برسانند تا مشخص شود که جوسازی‌ها و حاشیه‌های مختلف راهی به درون مجموعه پرسپولیس ندارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: طبق صحبت‌ها و توافقات انجام شده قرار شده است که با مساعدت سعیدلو طی روزهای آتی پیش از بازی دربی مقابل استقلال تهران بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده تا آنها از این لحاظ شارژ روحی شوند.

وی افزود: همچنین با توجه به انتصاب حبیب کاشانی به عنوان مشاور عالی رئیس سازمان قرار شد تا وی نیز در حل مشکلات و اداره امور پرسپولیس در این مقطع حساس در کنار ما فعالیت کرده و کمک کند.

انصاری فرد همچنین از تمام پیشکسوتان پرسپولیس برای ارتقا شرایط روحی بازیکنان تیمش در آستانه داربی جمعه مدد خواست و به ایسنا گفت: از همه پیشکسوتان پرسپولیس می‌خواهیم که این روزها در کنار تیم حضور داشته باشند تا پرسپولیس بتواند در وضعیت مساعدی از نظر روحی و فنی مقابل حریفان از جمله استقلال بایستد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تکذیب شایعات ایجاد شده در اطراف تیمش که برخی او را به دلیل حضور علی پروین در کنار این تیم و حضور فرزندش در تیم پرسپولیس می‌دانند، تصریح کرد: علی پروین در امور فنی تیم پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد و حتی هیچ وقت نگفته است که پسرم بهتر است در ترکیب تیم بازی کند. مسلما مربیان با توجه به شرایط فنی بازیکنان کسانی را که در آمادگی بهتری قرار داشته‌اند را در ترکیب قرار می‌دهند و انشاءالله از این به بعد هم چنین خواهد بود. معتقدم اگر هر حاشیه‌ای در اطراف پرسپولیس باشد ارتباطی به پروین نداشته و او در صحبت‌هایی که هر از چندگاهی با ما دارد تنها اعلام آمادگی برای کمک کرده است. متاسفانه این شایعات را عده‌ای درست می‌کنند که به تیم ما ضربه بزنند.

انصاری فرد همچنین در خصوص ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: تنها از آنها خواسته‌ایم که پیرامون بازی و مسائل فنی صحبت کنند و از انجام برخی مصاحبه‌ها درباره مسائل دیگر که ممکن است باعث ایجاد حاشیه در تیم شود، بپرهیزند.

کد خبر 91479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز