گروه ورزشی: سرمربی کروات تیم پرسپولیس پس از اخراج 24 ساعته از این تیم، صبح روز گذشته نیز در محل تمرین پرسپولیس حضور نیافت

تا به دنبال اخراج موقت از سوی انصاری‌فرد پس از دیدار با پیکان به مدیرعامل پرسپولیس نشان دهد که در آستانه شهرآورد حالا او برای ادامه همکاری شرط و شروط خاصی برای انصاری‌فرد دارد.

مدیرعامل پرسپولیس در نشست روز گذشته‌اش با سرمربی کروات تلاش کرد نظر مساعد وی برای حضور در تمرینات را جلب کند اما گویا پس از نشست فوق نیز خواسته‌های سرمربی کروات به طور کامل برآورده نشده. به همین دلیل حضور کرانچار در تمرین نوبت بعدازظهر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت تا در غیاب سرمربی و دستیار کرواتش، تمرینات نوبت صبح زیرنظر عبدی برگزار شود.

 با این وجود عباس انصاری‌فرد به حضور مجدد سرمربی کرواتش در تمرینات پرسپولیس اطمینان دارد و در این‌ رابطه می‌گوید: «کرانچار به دعوت من به باشگاه پرسپولیس آمد و همراه او برخی برنامه‌ها را مرور کردیم.

 مشکلی بابت حضور کرانچار در تمرینات پرسپولیس وجود ندارد و او از فردا (امروز) در تمرینات تیم ما حضور خواهد یافت. برخلاف برخی صحبت‌ها کرانچار از پرسپولیس قهر نکرده و از روز سه‌شنبه در تمرینات تیم ما شرکت خواهد کرد.»

نکته حائز اهمیت تمرین دیروز شروع تمرینات کاپیتان پرسپولیس بعد از مصدومیت در دیدار برابر راه‌آهن بود که کریم باقری را به ناچار از تمرینات اخیر و حتی بازی با پیکان محروم کرده بود. کریم باقری در تمرین صبح روز گذشته زیر نظر دکتر زرینه، تمرینات اختصاصی‌اش را آغاز کرد تا خیال کرانچار و هواداران پرسپولیس را بابت حضورش در دربی راحت کند.

دیگر نکته قابل توجه تمرینات به حضور تماشاگران پرسپولیس در محل تمرین تیم‌شان بازمی‌گشت. حدود 50 هوادار و لیدر پرسپولیس در تمرین شرکت کردند و با سر دادن شعار بر در اختیار داشتن سکوهای روبه‌روی جایگاه تاکید کردند و برای تیم رقیب کری خواندند.

در رابطه با غیبت کرانچار نیز روز گذشته شنیده شد که وی داشتن اختیار تام در ارنج تیم، تعویض‌ها و همچنین پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد و حل شدن مشکل منزل و اتومبیل شخصی‌اش را شروط اصلی برای بازگشت به تمرین عنوان کرده است.
هرچند که عباس انصاری‌فرد تمام موارد مطرح شده را نادرست و تنها شایعه رسانه‌ای نامید و به آنها پاسخی نداد.

تمرین پرسپولیس عصر روز گذشته نیز پیگیری شد و نکته حائزاهمیت آنکه بازیکنان پرسپولیس به بهانه ممنوع‌المصاحبه شدن از سوی مسئولان باشگاه با هیچ کدام از خبرنگاران رسانه‌های حاضر در جلسه تمرینی مصاحبه نکردند.

در تمرین روز گذشته همچنین این موضوع  مطرح شد که شاید تمرینات پرسپولیس از روز چهارشنبه همچون تمرینات تیم رقیب بدون حضور هوادار و خبرنگار برگزار شود.

کد خبر 91527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز