چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با حضور در محل دفتر مجمع تشخیص مصحلت نظام با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند

به گزارش ایسنا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تشکر از حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسائل داخلی کشور پرداخت و گفت: علاج هر واقعه را باید با شناخت علل و عوامل آن جستجو کرد و با درایت هوشیاری و آگاهی و با شیوه‌های اصولی و منطقی با آن برخورد کرد.

وی با اشاره به زمان بازگشایی دانشگاه‌های کشور و حضور قشر تحصیلکرده در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: قشر جوان دنبال اقناع و منطق است و نظام می‌تواند با قابلیت‌هایی که دارد از عرصه‌های مختلف گذر کند.

وی با اشاره به تلاش جریانی برای القای اختلاف میان مسئولان رده‌بالای نظام، گفت: یک جریان مرموز این دوستی را مانع منافع خود می‌بیند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح سیری از وقایع قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری به اقدامات خود در آرام کردن جو و گفت‌وگو با مسوولان و بزرگان پرداخت و گفت:‌ آن‌چه که مهم است حفظ اصول و منافع نظام وتأمین رضایت مردم است.

در آغاز این دیدار آیات و حجج اسلام دری نجف‌آبادی، فلاحیان، موحدی کرمانی، میرمحمدی، شفیعی، طباطبایی، بوشهری و ایمانی به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 91053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز