همشهری‌ آنلاین: رئیس جمهور در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس، دولت و مجلس را همدل و همراه یکدیگر دانست.

به گزارش ایسنا، رئیس‌جمهور ضرورت تسریع در عمران و آبادانی اقصی‌نقاط کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهارکرد: ظرفیت و توانمندی ملت ایران بسیار عظیم و دهها برابر آن چیزی است که تا کنون شکوفا شده است؛ بنابراین باید دست به دست هم به فعالیت‌های خود در راستای اصلاح امور و رفع مشکلات و موانع شتاب دهیم.

دکتر محمود احمدی‌نژاد تصریح کرد: امروز دولت و مجلس یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است و بدیهی است تقویت هر چه بیشتر همکاری و هماهنگی بین دو قوه ، بستر مناسبی را برای رسیدن به هدف مشترک فراهم می‌آورد.

رئیس‌جمهور در ادامه اظهاراتش انتخابات 22 خرداد را نقطه عطف بسیار بلندی در تاریخ انقلاب و بشریت دانست و گفت: مردم در انتخابات اخیر به عزت، پیشرفت، اقتدار، برادری، همبستگی و عشق به ایران رای دادند.

دکتر احمدی‌نژاد جهانی‌بودن را از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که انقلاب از ابتدا نظام حاکم بر جهان را به چالش کشیده و به طور پیوسته سیطره استکبار را در هم کوبیده است، اظهار کرد: معتقدم انقلاب اسلامی تا کنون سیطره و انحصار نظام سلطه را در سه بخش سیاسی، علمی و تئوریک در هم شکسته است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: سیطره سیاسی نظام استکبار با پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال فروپاشی نظام دو قطبی و انحصار علمی در پی دستیابی ملت ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در هم شکسته شد.

دکتر احمدی‌نژاد گفت: شکل و روش و نتایج انتخابات 22 خرداد لیبرال دموکراسی آمریکا را که از آن به عنوان ابزار سلطه استفاده می‌شد، در هم شکست و امروز شیوه حکومت‌داری ایران اسلامی به عنوان الگو در جهان مطرح شده است.

رئیس‌جمهور هم‌چنین با تاکید بر این که دشمنان قادر نیستند در حرکت رو به رشد ملت ایران تاثیر بگذارند، اظهارکرد: بالاترین حد نصاب مشارکت در جهان در انتخابات اخیر روی داد و همه دنیا فهمیدند که این انتخابات توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مضاعف و چندین برابر کرده است.

وی افزود: چهل میلیون نفر با اراده و آگاهانه به نظام اسلامی و آرمان‌های امام راحل رای دادند که اقتدار به وجود آمده از این آرا، فردا در مناسبات جهانی همه معادلات را به نفع ملت ایران رقم خواهد زد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی و خانم شریعتی در سخنانی به نمایندگی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتخاب مجدد دکتر احمدی‌نژاد با آرای بالا را به وی تبریک گفتند.

کد خبر 84186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز