همشهری آنلاین: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت:

باید فضایی ایجاد کرد که مردم حس کنند با حضور خود رای آن‌ها تبلور واقعی پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دوشنبه (11 خرداد) در دیدار جمعی از اعضای تولیدگرایان ایران با اشاره به برخی حوادث تروریستی و شایعات آن در چند روز اخیر، تصریح کرد: این شواهد نشان می‌دهد، دشمن نگران حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی افزود: حضور حداکثری مردم باعث می‌شود، دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تحقق خواسته‌های خود در عرصه بین‌الملل با مشکل مواجه و منافع عظیمی برای کشور ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: عمل به برنامه‌ها و حرکت در چارچوب قوانین و سند چشم‌انداز می‌تواند بسیاری از معضلات را حل کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حرکت دولت آینده در مسیر برناهم پنجم توسعه را در رفع مشکلات اقتصادی مهم ارزیابی کرد و افزود: بر اساس سند چشم‌انداز؛ باید شرایطی فراهم کرد تا اقتصاد به طور واقعی توسط مردم و بخش خصوصی اداره شود و دولت در این مسیر حرکت کند.

در ابتدای این دیدار چند تن از حاضران به اختصار به بیان برخی مشکلات اقتصادی در مسیر تولید، همچون ورود کالاهای خارجی، عدم ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران، بالا رفتن هزینه تولید و کاهش قدرت خرید مردم پرداختند.

کد خبر 82656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز