معاون عملیات ناجا از آمادگی 200 هزار مامور نیروی انتظامی برای تامین امنیت مراحل مختلف انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

سردار ساجدی‌نیا اعلام کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیروی انتظامی از اول خردادماه همزمان با آغاز تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تمهیدات امنیتی، انتظامی خود را درخصوص انتخابات به اجرا گذاشته است.

معاون عملیات ناجا طرح‌های عملیاتی پلیس را در 2 مرحله برشمرد و گفت: نخستین مرحله در زمان 20‌روزه تبلیغات انتخابات بوده که پلیس سراسر کشور با به کارگیری از استعدادها و امکانات موجود علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی ناجا نسبت به تامین و برقراری نظم و امنیت در تمامی نقاط کشور اقدام خواهد کرد.

در این مرحله از طرح با افرادی که به هر نحو قصد اخلال و یا ایجاد بی‌نظمی را در جامعه داشته باشند برابر قانون رفتار خواهد شد.

سردار ساجدی‌نیا مرحله دوم اجرای طرح تامین امنیت انتخابات را پس از پایان مدت قانونی تبلیغات انتخابات اعلام و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امنیت تمامی شعب اخذ رای اعم از ثابت و سیار با بکارگیری بیش از 200 هزار نفر از ماموران انتظامی برقرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله از عملیات انتظامی پلیس تا پایان زمان اخذ رای و شمارش آرا و اعلام نتایج ادامه خواهد داشت.معاون عملیات ناجا از هموطنان خواست همچون گذشته با ماموران انتظامی سراسر کشور در برقراری نظم و تامین امنیت دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همکاری لازم را داشته و موارد مشکوک را با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 82266

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز