همشهری آنلاین: میل شدید به غذا خوردن رایج است، و اغلب افرد گاه به گاه به آن دچار می‌شوند.

 برای کمک به ارضای این میل بدون اضافه‌وزن پیدا کردن به این توصیه‌ها عمل کنید:

  • ارضای میل شدبد به غذا ممکن است به بهبود خلق شما، آرامش‌یافتن و دادن انرژی بیشتر به شما کمک می‌کند.
  •  زنان ممکن است در زمان‌های خاصی از سال یا ماه میل شدیدی به خوردن غذاهای خاصی پیدا کنند، و هنگامی که این میل‌شان ارضا می‌شود، احتمال بیشتری دارد که شاد شوند.
  • میل‌شدید به غذاخوردن را در خود انکار نکنید. به جای آن به خودتان اجازه دهید مقدار کمی غذا بخورید.
  • جلوگیری کردن از یک لذت کوچک که شما به آن میل شدید دارید، ممکن است به تشدید میل شما و نهایتا پرخوری بینجامد.
  •  مدت کوتاهی پس از احساس میل شدید به غذاخوردن باید آن را ارضا کنید. هر چه مدت زمان بیشتری این میل ذهن شما را اشغال کند، قدرت بیشتری پیدا ممکن است و به پرخوری بینجامد.

 HealthDay News, 23 Sep., 2008

کد خبر 64165

برچسب‌ها