همشهری آنلاین: کاستن از وزن ممکن است کاری توان‌فرسا به نظر رسد. اما راه‌هایی معقول برای حرکت در جهت آن وجود دارد.

علاوه بر رژیم غذایی سالم و ورزش منظم رعایت این نکات به شما در این راه کمک می‌کند:

  • وعده‌های غذایی‌تان را حذف نکنید- سه وعده در  روز غذا بخورید، به خصوص صبحانه را  فراموش نکنید.
  • کنار گذاشتن یک وعده غذایی ممکن است به پرخوری در انتهای روز ختم شود.
  • مقدار زیادی آب بنوشید، و قبل از هر وعده غذایی یک یا دو لیوان آب بنوشید تا باعث شود احساس پری کنید و کمتر بخورید.
  • برای پرکردن معده بدون دریافت کالری اضافی، غذاهایی را بخورید که غنی از فیبر و آب باشند مثلا میوه‌ها و سبزی‌ها.
  • میزان و نوع غذاهای مصرفی روزانه خود را یادداشت کنید.
  • تسلیم نشوید و به یاد داشته باشید حتی اندکی کاهش وزن هم مفید است.

HealthDay News, 5 June, 2007

کد خبر 23755

برچسب‌ها