سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

آزاده مختاری: سارقان نیمه‌شب، با دستبرد به هزار خودروی سواری در پایتخت دریچه موتور این خودروها را تخریب کردند تا سامانه سوخت‌رسانی انژکتوری آن را به سرقت ببرند.

تحقیقات کارآگاهان اداره 20 آگاهی تهران برای دستگیری اعضای این باند پاییز سال گذشته و به‌دنبال شکایات مشابهی درخصوص دستبرد شبانه به‌ خودروهای سواری در مناطق مختلف پایتخت آغاز شد.

در حالی‌که بررسی‌های اولیه نشان می‌داد تمامی سرقت‌ها با استفاده از یک شگرد صورت گرفته و در جریان سرقت‌ها انژکتور خودروهای زیادی به سرقت رفته است، ماموران دریافتند با یک باند حرفه‌ای سرقت مواجهند که در نیمه‌های شب نقشه سرقت‌هایشان را عملی می‌کنند.

وقتی مشخص شد شگرد اعضای این باند شباهت زیادی به شگرد 2 سارق سابقه‌دار دارد که به‌تازگی از زندان آزاد شده‌اند، مخفیگاه هر دوی آنها شناسایی شد و ماموران آنها را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند. 

سرهنگ خالقی فرد- معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پایتخت- با بیان این خبر گفت: بررسی‌های نامحسوس نشان می‌داد این 2مجرم سابقه‌دار پس از آزادی از زندان سرقت‌های خود را از سر گرفته و دست به سرقت سامانه سوخت‌رسانی خودروهای سواری می‌زنند.

به این ترتیب هر 2 متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌ها به سرقت از هزار خودرو اعتراف کردند.  وی ادامه داد: به‌دنبال این اعترافات، تعداد زیادی از لوازم مسروقه در مخفیگاه متهمان کشف شد.

وی افزود: شهروندانی که از نیمه اول سال گذشته تا اوایل مرداد امسال، انژکتور خودروی آنها به سرقت رفته، می‌توانند با‌ مدارک لازم به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

کد خبر 59908

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز