سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

گروه حوادث: ۳ مجرم طایفه فیوج که به اتهام سرقت، فرار از زندان و خروج غیرقانونی از کشور تحت تعقیب پلیس بودند به دام افتادند.

سرهنگ محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران- با بیان این خبر گفت: در پی اجرای طرح دستگیری مجرمان فیوج که از سال گذشته در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفته بود، کارآگاهان موفق شدند صبح ۲۶ خرداد امسال ۳ سارق تحت تعقیب دیگر که از اعضای این طایفه هستند را در شهریار ردزنی کرده و آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

وی ادامه داد: یکی از متهمان که اتهامات زیادی از جمله سرقت تحت عنوان مامور پلیس در پرونده‌اش به چشم می‌خورد، چند سال قبل پس از آنکه از سوی دادگاه به تحمل ۱۴ سال حبس محکوم شد، به زندان انتقال یافت اما یک سال قبل با دریافت مرخصی پزشکی از زندان خارج شد و دیگر بازنگشت.

سرهنگ محمدیان افزود: متهم دیگر پرونده نیز به اتهام ۵۰ فقره سرقت و جعل عنوان پلیس در زندان به سر می‌برد که در سال 85 با گذاشتن وثیقه از زندان آزاد و متواری شده بود.

سومین متهم بازداشت شده نیز دارای سابقه کیفری و اتهاماتی همچون ۵۰ فقره سرقت و ورود و خروج غیرقانونی از کشور بود که از مدت‌ها قبل تحت تعقیب پلیس قرار داشت و سرانجام در مخفیگاهش در شهریار به دام افتاد.

کد خبر 58759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز