یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: پسر جوانی که با استفاده از یک رشته سیم و نوار چسب اقدام به سرقت از صندوق‌های صدقات در غرب پایتخت می‌کرد، پس از دستگیری مدعی شد: چون کار مناسبی در تهران پیدا نکرده، دست به سرقت زده است.

شامگاه شنبه گذشته ماموران کلانتری 133 شهرزیبا در حوالی میدان صادقیه متوجه پسر جوانی شدند که سرگرم دستکاری یک صندوق صدقات بود.

وقتی ماموران پسر جوان را دستگیر کردند و تحت بازجویی قرار دادند، او مدعی شد قصد انداختن سکه‌ به داخل صندوق را داشته، اما با کشف یک رشته سیم و نوار چسب از این مرد مشخص شد وی سارق صندوق‌های صدقات است.

با دستگیری این سارق جوان، وی روز گذشته مقابل قاضی حسنی- بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 5 تهران- قرار گرفت و در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل برای پیدا کردن کار از یکی از شهرستان‌های غربی کشور به تهران آمدم اما پس از هفته‌ها جست‌وجو نتوانستم کار مناسبی پیدا کنم.

در حالی که هیچ پولی برایم باقی نمانده بود، تصمیم به سرقت از صندوق‌های صدقات گرفتم، به همین خاطر با تهیه یک رشته سیم مسی و نوار چسب، سرقت از صندوق‌ها را آغاز کردم.

مرد جوان درتوضیح  شگردش برای سرقت ادامه داد: در حالی که وانمود می‌کردم قصد انداختن صدقه به داخل صندوق را دارم،  اسکناس‌ها را از داخل صندوق خارج می‌کردم. 
بازپرس حسنی پس از شنیدن اعترافات متهم برای وی قرار قانونی صادر کرد و سارق جوان راهی زندان شد.

کد خبر 62106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز