گروه حوادث: شاگرد مغازه آجیل فروشی با خوراندن داروهای بیهوشی و خواب‌آور به صاحب‌کارش 100 میلیون تومان آجیل را به سرقت برد.

راز این سرقت‌ها هنگامی فاش شد که آزمایشات پزشکی نشان داد دلیل خواب آلودگی صاحب آجیل فروشی، مواد بیهوش کننده است. اجرای این پرونده عجیب با شکایت صاحب یک آجیل فروشی به ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در دستور کار قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش به ماموران گفت: از چند ماه قبل دچار خواب آلودگی شدیدی شده بودم، طوری که هر روز ساعت‌ها در خواب به سر می‌بردم و یا آنکه گیج و منگ بودم. در حالی که این خواب آلودگی زندگی‌ام را مختل کرده بود به پزشکم مراجعه کردم و بعد از انجام آزمایشات پزشکی، مشخص شد خواب آلودگی دائمی من به خاطر مصرف مقدار زیادی داروهای خواب آور و بیهوش‌کننده است.

در حالی که این ماجرا، باعث تعجبم شده بود، چون احتمال می‌دادم کسی غذاهایم را به مواد بیهوش‌کننده آغشته کرده باشد، به بررسی پرداختم. از آنجا که همیشه ناهار را در مغازه و به همراه یکی از شاگردانم  می‌خوردم، به وی مظنون شدم و سعی کردم از این ماجرا سر در بیاورم.

رازی که در یخچال گشوده شد
مرد شاکی در ادامه گفت: با دستور پزشکم چندین روز را در خانه استراحت کردم و چون در این مدت به‌هیچ‌وجه حالت خواب آلودگی نداشتم، فهمیدم که حدسم درست بوده و احتمالا شاگردم باید در این ماجرا دخالت داشته باشد.

به همین دلیل در روزهای بعد در فرصتی مناسب، یخچالی را که درمحل کارمان وجود داشت، بررسی کردم و در داخل آن مقداری مواد خواب آور پیدا کردم.  بعد از پیدا کردن قرص‌ها شاگردم را تحت نظر گرفتم و وقتی متوجه شدم او تعدادی از این قرص‌ها را حل کرده ودر استکان چایی‌ که برایم آورده بود ریخت،  شکم به یقین تبدیل شد. با گزارش این شکایت، پرونده به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران انتقال یافت و با دستور بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 2، شاگرد مغازه به‌عنوان مظنون بازداشت شد.

آجیل‌های سرقتی
شاگرد جوان هنگامی که تحت بازجویی قرار گرفت ابتدا ماجرای حل کردن قرص‌های خواب آور در چای را انکار کرد اما در ادامه بازجویی‌ها وقتی دریافت پلیس متوجه ماجرا شده ا ست، به سرقت از مغازه آجیل فروشی با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی به کارآگاهان گفت: از حدود 8 ماه قبل با ریختن داروی بیهوشی در غذا و نوشیدنی صاحب مغازه، باعث می‌شدم او به خواب عمیقی فرو رود و در این فرصت با سرقت مقداری از آجیل‌های موجود در مغازه، با دوستم تماس می‌گرفتم و با حمل آجیل‌ها توسط خودروی دوستم آنها را به فروش می‌رساندیم.

سرهنگ کارآگاه مهرداد یگانه - رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ - روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: شاکی ارزش اموال سرقتی را بیش از 100 میلیون تومان در مدت 8ماه اعلام کرده است.

کد خبر 65392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز