گروه حوادث - مهدی آئینی: هدیه‌ عجیبی که مرد جوان قصد داشت آن را به نامزدش بدهد، او را به دادسرا کشاند.


این پسر جوان قصد داشت تابلوی یکی از خیابان‌های پایتخت را که هم نام دختر مورد علاقه‌اش بود بریده و به او هدیه دهد اما هنگام سرقت این تابلو دستگیر شد.

مدتی قبل، ماموران پلیس هنگام گشت‌زنی در خیابان‌های شمال غرب تهران با صحنه عجیبی مواجه شدند، پسر جوانی در تاریکی شب قصد بریدن تابلوی یکی از خیابان‌ها را داشت.

با مشاهده این صحنه، ماموران به بازجویی از پسر جوان پرداختند اما از آنجا که وی پاسخ قانع کننده‌ای درباره بریدن تابلو نداشت، وی را به اداره پلیس منتقل کردند.

پسر جوان هنگامی که مقابل قاضی مومنی-  بازپرس شعبه 7 دادسرای ناحیه 2 تهران - قرار گرفت، لب به اعتراف گشود و درباره انگیزه‌اش از ربودن تابلوی خیابان گفت: چند روز دیگر جشن تولد نامزدم است و من قصد داشتم با دادن هدیه‌ای متفاوت نامزدم را غافلگیر کنم اما هرچقدر فکر کردم نتوانستم هدیه‌ای را که با تمام هدیه‌ها تفاوت داشته باشد، پیدا کنم.

وی در ادامه افزود: در این میان ناگهان فکری به ذهنم رسید، تصمیم گرفتم تابلوی یکی از خیابان‌ها را که هم نام نامزدم بودم پیدا کنم و آن را به‌عنوان هدیه به او بدهم، فکر می‌کردم با این کار او را بسیار خوشحال می‌کنم، به همین دلیل چند روزی را در خیابان‌های شهر پرسه زدم و سرانجام تابلویی‌ را که هم نام نامزدم بود پیدا کردم.

با پیدا کردن تابلو، تازه وارد مرحله سخت ماجرا شده بودم، بریدن تابلو چندان هم ساده نبود، بنابراین منتظر تاریک شدن هوا شدم تا در خلوتی خیابان تابلو را کنده و به همراه خودم ببرم اما هنگامی که در حال بریدن آن بودم ماموران پلیس به رفتارم مشکوک شدند و مرا دستگیر کردند.

بازپرس مومنی، پس از شنیدن اعترافات متهم با صدور قرار قانونی، پرونده مرد جوان را به دادگاه ارسال کرد.

کد خبر 61695

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز